Latanie zima a narty

Witam mam model dwupłata o którym pisałem wcześniej w jakimś wątku . Wazy ok. 1 kg elektryk Jak mu dorobić i jakie narty ? Może jest jakieś informacja na ten temat ?
Marek S
Witam Według W. Schier, Miniaturowe Lotnictwo, obciązenie powierzchni nart powinno wynościć 3 G/cm2, czyli dzieląc masę modelu w gramach przez 3, otrzymujemy pow. obu nart. Stosunek długośc/szerokośc dla jednej narty - ok. 5,5.

Cześć,
Ten link Ci pomoże:
http://sechtech.wz.cz/navody/lyze.htm
Na mojej stronie możesz zobaczyć jak to wyglądało w prakcyce w moim modelu.
http://majankowski.republika.pl /
Obecnie strugam narty do dużego, benzynowego Pipera. Po lotach zdam relację, jak się sprawowały.
Pozdrawiam Marek

Witam z czego zrobić takie narty ? nie mam konceptu :( Marek S
W podanym linku wszystko było opisane. Ja robię ze sklejki 2-3 mm (w zależności od wielkości nart) i od spodu laminuję. Do 7 kilogramowego Pipera wykorzystałem sklejkę balsową 4 mm, od spodu zalaminowaną dwoma warstwami węgla jednokierunkowego z dwoma warstwami tkaniny szklanej 80g/m2. Wysszło lekko i mocno.
Pozdrawiam Marek