Latanie zima a narty

Witam
mam model dwup³ata o którym pisa³em wcze¶niej w jakim¶ w±tku . Wazy ok. 1 kg
elektryk
Jak mu dorobiæ i jakie narty ? Mo¿e jest jakie¶ informacja na ten temat ?
Marek S
Reply to
Marek S
Witam Według W. Schier, Miniaturowe Lotnictwo, obciązenie powierzchni nart powinno wynościć 3 G/cm2, czyli dzieląc masę modelu w gramach przez 3, otrzymujemy pow. obu nart. Stosunek długośc/szerokośc dla jednej narty - ok. 5,5.
Reply to
PL_(N)_umber_One
Cześć,
Ten link Ci pomoże:
Na mojej stronie możesz zobaczyć jak to wyglądało w prakcyce w moim modelu.
Obecnie strugam narty do dużego, benzynowego Pipera. Po lotach zdam relację, jak się sprawowały.
Pozdrawiam Marek
Reply to
Marek Jankowski
Witam z czego zrobiæ takie narty ? nie mam konceptu :( Marek S
Reply to
Marek S
W podanym linku wszystko było opisane. Ja robię ze sklejki 2-3 mm (w zależności od wielkości nart) i od spodu laminuję. Do 7 kilogramowego Pipera wykorzystałem sklejkę balsową 4 mm, od spodu zalaminowaną dwoma warstwami węgla jednokierunkowego z dwoma warstwami tkaniny szklanej 80g/m2. Wysszło lekko i mocno.
Pozdrawiam Marek
Reply to
Marek Jankowski