samochod spalinowy

witam od jakiegos czasu chodzi mi po glowie zakup jakiegos modelu po wielu namyslach wybralem samochod terenowy z napedem spalinowym ale przyznam sie ze nie mam o tym pojecia studjuje sklepy internetowe jezdze po sklepach i ogladam sobie modele i....... dorobilem sie tylko bolu glowy bede wdzieczny jezeli mi podpowiecie na co zwrocic uwage przy zakupie( mam na mysli gotowy model do jazdy) bo jestem w tym temacie zupelnie zielony wiem ze auto musi byc z radjem odbiornikiem ale nic wiecej jakiego urzywac paliwa bo juz wiem ze jest kilka rodzaji wybralem cos takiego

--

mozecie podpowiedziec czy warto cos takiego kupic? chetnie tez wyslucham waszych propozycji moze jest jakis fajniejszy model pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Pawe³ a co s±dzisz o T-Maxxsie?

micha³

U¿ytkownik "tetragon" napisa³ w wiadomo¶ci news:cso8kn$59h$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Michal_Rezmer

wlasnie rozwarzam zakup Traxxas Revo 4wd lub Savage 25 tylko ze ten drugi chyba nie jezdzi do tylu i prblem bo przegladam wszystkie sklepy i nigdzie ich nie ma w tej chwili a moze ktos z wawy podpowie gdzie sa tu jakies sklepy gdzie mozna to fizycznie zobaczyc lub posiada ktorys z tych modeli i byl by na tyle mily zeby zaprezentowal jak taka zabawka dziala. a przy okazji zapytam podobno trzeba docierac taki silnik jak to sie robi zeby odrazu nie zepsoc sobie zabawki pozdrawiam

-- Darek

Reply to
Darek

Witam T-MAXX REVO jest troche nowsz± kontrukcj± ni¿ Savage, ma ciekawe rozwi±zania zawieszenia, ale ma mniejszy silnik. Revo jest w skali 1:10 natomiast Savage

25 1:8. Poza tym Savage jest popularniejszy jak na dzieñ dzisiejszy i jest mniejszy problem z czê¶ciami, a jak pisa³em wcze¶niej, zakup ich jest nieunikniony. Jest te¿ wiêcej czê¶ci do tuningu. Du¿o mo¿esz poczytaæ na ten temat na forum strony
To tam w zasadzie "siedz±" modelarze samochodów.

pozdr Pawe³ ps. w³a¶nie dosta³em czê¶ci do swego Savage z HPI Polska. Jutro kupuje paliwo i w sobote jazdaaaaa.

U¿ytkownik "Michal_Rezmer" napisa³ w wiadomo¶ci news:csp3ce$dei$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
tetragon

poczytaj tez tu: