Bocad lub jakis inny program do rysowania konstrukcji stalowych

Poszukuje programu do wykonywania rysunkow konstrukcyjnych (konstrukcje
stalowe) tak jak to wykonuje bocad. Co polecacie?? No i czy kto¶ ma instalke
bocada lub ewentualnie polecanych programow??
Reply to
krzesmir
nic Ci z instalki. Możesz poszukać podobnych programów, np chyba prosteel dawał kiedyś 30 dniowe wersje, można było sobie poćwiczyć.
Reply to
jureko
eee... nic nie wiem o bocadzie, ale w tych programach z kórymi miałem do czynienia, klucz sprzętowy to nie statyczny zbiór danych (to byłaby kpina a nie zabezpieczenie) tylko mały procesor, generujący (w skrócie i dużym uproszczeniu) unikalne odpowiedzi na pytania programu. Oczywiście, wszystko można złamać i zasymulować, ale chyba w tym wypadku trial albo oryginał jest pod każdym względem lepszym rozwiązaniem ;)
jakub
Reply to
jakub
Ja osobiscie wersji trialowej nie znalazlem :( A jako student który chcia³by sie nauczyc tego programu to raczej nie stac mnie na licencje:( W tym wypadku wersja neorginalna by³aby jakims rozwiazaniem.
pozdro
Reply to
krzesmir
krzesmir napisał(a):
powiem Ci że żadnym. Postaraj się wyjechać na szkolenie do firmy, są po ok 400PLN. Wtedy może się nauczysz, bo nawet gdybyś miał jakąkolwiek wersję, to niestety, nie byłoby to łatwe. Program jest dość skomplikowany, zwłaszcza gdy pozna się go głębiej. Moze poprobuj najpierw nakladek na acada, jak dla mnie mają mniejsza funkcjonalność, ale mozna poćwiczyć.
Reply to
jureko