Jaki program do rysowania?

Zastanawiam siê czy istnieje jaki¶ program do robienia szkiców. Taki w
którym nie potrzeba podawaæ ¿adnych szczególowych danych. Ale za to ma
ró¿norodn± bibliotekê elementów. Do tego jest prosty w obs³udze, ¿eby laik
komputerowy móg³ nie irytuj±c siê popracowaæ.
Mo¿ecie co¶ podpowiedzieæ?
Reply to
vincent
Chyba móg³bym sobie jeszcze postudiowaæ :) Nie jestem pewny co wyjdzie taniej, studia czy kupno programu. Ale dziêki za informacjê. A czy jakies inne, nie tak kosztowne narzêdzie? Bo inventor z tego co o nim wiem nie do koñca odpowiada wymaganiom.
Reply to
vincent
poniedziałek, 6 sierpnia 2007 12:21 vincent napisał(a):
Jeżeli potrzebujesz szkiców w postaci diagramów, może przyda Ci się Dia. Jest to programik dostępny praktycznie w każdej dystrybucji Linuksa. Jest także wersja dla Windows
wbudowane biblioteki takiej jak: Cisco, Inżyniera lądowa, Pneumatyka/Hydraulika, UML, Obwód elektryczny. Niestety, biblioteki poza Cisco (sieci komputerowe) są na ogół bardzo ubogie.
Reply to
vmario
vincent naskrobał(a):
Nie tyle co "nie do końca" co _zupełnie_ nie odpowiada twoim wymaganiom :)
Jeżeli chcesz jakiegoś CADa i tanio to może AutoCAD LT + biblioteka symboli (MoM, MuM czy jakoś tak :)
Doc