Jaki program do przeglądania Niusów

Dnia 28-07-2005 o 11:43:48 Marian snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:
Jakikolwiek, tylko trzeba w nim ustawić jak często ma sprawdzać. Ja używam Opery.
Reply to
Dariusz Mazur
Dnia 28-07-2005 o 12:00:33 Dariusz Mazur snipped-for-privacy@antyspamerekvp.pl napisał:
Ten post pojawił się na serwerze w kilka sekund. Kliknąłem "Sprawdź/Wyślij" i mam.
Reply to
Dariusz Mazur
Ja używam Thunderbirda
, ale niestety przy sprawdzaniu poczty trochę się ślimaczy. Za to posty wysyła błyskawicznie. Outlook Express działa dość sprawnie, Outlook niekoniecznie (kłopoty z postowaniem). O Operze się nie wypowiem, nie używałem. Pozdr Adam snipped-for-privacy@onet.pl
Adam Śliwiński
Chodzi o program wspomagający a nie przeglądarkę jestem po reinstalu i zapomniałem jaki to był coś chyba Flash 5 czy cos takiego z nim niusy chodza prawie błyskawicznie
Reply to
jager49
Użytkownik snipped-for-privacy@tlen.pl napisał:
flash to technologia takiego czegos do wyswietlania reklam
Reply to
AlexY