[RC] odbiornik R 700

Witam Czy może mi ktoś powiedzieć jaki zasięg ma ten odbiornik ?

500m jak R 600 ?czy więcej.Niestety Instrukcja "milczy" na ten temat.A w sieci to nic nie znalazłem na temat tego odbiornika.Tajemnica jakaś ??????
Reply to
Bogdan Peszko

nie - żadna tajemnica tylko "normalny" zasięg. Tylko dla tych o ograniczonym trzeba informować. Ja mam R700 w HighLight elektro i latam nim do granic widzialności.

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Dlatego podałem jakim modelem. Pojęcie "zasięgu" jest również niejednoznaczne gdyż zależy od wielu, od producenta sprzętu niezależnych czynników.

Niemniej jednak napewno nikt o zdrowych zmysłach nie włoży R700 do 6 metrowego szybowca albo do dużego modelu z silnikiem benzynowym. To jest mały, prosty odbiornik nadający się do HLG i podobnych modeli. [prowokacja ON] Czytając takie posty, aż się na usta ciśnie hasło: MYSLENIE MA WIELKA PRZYSZŁOSC!!! [prowokacja OFF] ;-)))

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

;o)

Na juz pare razy tak latalem, ze przy gornym polozeniu przy golowaniu model byl niewidoczny.... Pozniej tylko patrzylem w oddaniu steru wysokosci w ktorym momencie wyleci z chmur ;o))) Niskie chmury byly na 150m + mgla. Czy to sie jzu nazywa latanie extreme? ;oD

Reply to
sector

Nie wiem co prawda co to "golowanie" ;-)))) Ale tak ze 3 tygodnie temu, holując Wilga 4m szybowiec, wjechalem w chmurę! Wysokość ok 170m (szybowiec miła wario), najpierw przelecieliśmy przez taki kłak "waty" a potem nagle jak w trójkącie Bermudzkim. Modele byly, modeli nie ma :-))

Chmura nie była wysoko, ale za to daleko :-) Najpierw wyczepiłem dla pewności hol (choć pilot szybowca zgłosił wyczepienie, i w pierwszym odruchu silnik na wolny bieg i pełne klapy. Jednak ze względu na odległość przestraszyłem sie za jak wylece z tej chmury to już mogę Wilgi nie zauważyć - przecież nie wiem w którą stronę leci :-)

Dałem więc pełen gaz i zacząłem na wyczucie krążyć słuchajac kiedy dźwięk się przybliża. I tak gdy wydawało mi się, że się przybliża - wyprostowałem lot. I Wilga pięknie i majestatycznie wychynęła z chmury :-)

Ale miałem prawie pełne gacie. :-) Szybowiec też się uratował :-)

A na alpejskim zboczu (Wöllener Nock w Austrii) kiedyś "bawiliśmy się" wlatując modelami (HLG) w podnoszące się z doliny chmury! To była fantastyczna zabawa :-) Fotki są gdziś u mnie na stronie w dziale "urlopowym".

PZDR Piotr

Piotrp_de

Dla mnie tak ale nie latam szybowcami. (akrobatami czyli nisko i nie zawsze tak jak nakazuje rozsadek i konstrukcaj samolotu) Armand

Reply to
Armand Olejko