Jak zrobić (pół)otwór na krawędzi

W drewnianym blacie muszę zrobić na krawdzi płytkie półkoliste
wgłębienie. Zwykłą otwornicą nie mogę, bo wiertło prowadzące wypada w
powietrzu (środek okręgu jest poza krawędzią). Jest na to jakiś
sposób? Wpadłem, że może dostawię deskę wtedy większa część otworu
wyjdzie w.tej desce. Tylko trzeba ją jakoś pewnie przymocować aby z
blatem tworzyła jedną powierzchnię i się nie "rozlazła"....
Reply to
Marek
W dniu 2016-02-01 o 21:30, Marek pisze:
Przewierć w jakiejś płycie tą otwornicą otwór. Połóż tą płytę na element w którym chcesz zrobić ten półokrąg. Masz teraz pewne prowadzenie otwornicy.
Robert
Reply to
Robert Wańkowski
Dnia Mon, 01 Feb 2016 21:30:36 +0100, Marek napisał(a):
Frezarka, tokarka ? Rozumiem, ze recznie ma byc ?
Sciskami stolarskimi. Albo przykleic .. do tej wycinajej czesci :-)
J.F.