Grubość profilu

Witam

Mam wątpliwości jak mierzyć grubość profilu - mam wydrukowany profil w programie - Profili ... czy grubość profilu mierzyć na liniach zewnętrznych (z poszyciem), czy po wewnętrznych (bez poszycia) ?? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrowienia z Góry Żar

Reply to
Damianos

A powietrze to opływa skrzydło od zewnątrz czy od wewnątrz poszycia?

Pozd-ro-mek

Reply to
Pozd-ro-mek

a jak sądzisz ?

jaki profil jest opływany przez powietrze ? zewnętrzny czy wewnętrzny ?

PMK

Reply to
PeKlesyk