Samochody RC - powrot po latach

Witam, po ok. 12 latach przerwy mam już strasznie duze cisnienie zeby wrocic znow do zabawy modelami. Kiedyś przez 6 lat chodzilem na modelarstwo samochodowe do Pałacu
Mlodziezy w W-wie i tam najbardziej pasowały mi E-12 oczywiscie elektryczne.
Teraz chciałbym jednak sprawic sobie buggy, 2WD raczej.
Nie mam warunkow i ambicji na profesjonalne sprzety, chodzi mi raczej o zakup dobrej, szybkiej (!) zabawki, tak, żeby nic nie musiał wiercić, frezować, ciąć. Dlatego też sklaniałbym sie do spaliniaka, skala 1:10, 1:8. Kilkanaście razy startowalem w zawodach w roznych czesciach PL wiec mysle ze bez stresu poradze sobie z "bestią"
Jeśli chodzi o koszty to nie mam pojecia ile teraz trzeba na to wyłożyć, na allegro ceny zaczynaja sie od kilkuset zł ale domyślam sie ze to moze sie nadawać na jeden raz (moze sie mylę??)
Pomożcie co mniej wiecej kupić, jakie koszty
Pozdro, Krzysiek
Dnia 2008-11-23 15:15, Użytkownik Krzysiek napisał:

Ciach.. Wszystkiego dowiesz się czytając http://www.rcauto.pl/forum/index.php Pozdrawiam. Mariusz.

Odpowiedz bardzo konkretna, dzieki! Pozdro, Krzysiek

Na allegro kupisz model w skali 1:8 spalinowy bez silnika ponizej 400 zł naped na 4 koła do tego uzywany silnik do 150 zł apka to koszt ok 100 zł mozesz kupic komplet uzywke za góra 700 zł a bywaja tańsze.Osobiście polecam Ofne z silnikiem conajmniej 4,6 cm3,Jest zrobiona dobrze z dobrego materiału model np. LX comp 1 lub 2.Radzę od razu iść w kierunku rozrusznika nie na szarpanke tylko na rozruch silnikiem elektrycznym -np.wkretarką to ułatwia obsługę