Pytanie o modele samochodow sterowane radiem

Ostatnio przypomnialy mi sie pikne czasy mlodej mlodosci, kiedy to mialem
przepikny samochod sterowany radiem. Niestety przekladnie glowna szlag
trafil i lezy nieczynny gdzies na dnie szafy (powycinaly sie zeby na
kolach). Wyglada, ze tak powiem, jak z "MadMaxa", wiecej na nim distalu niz
oryginalnego plastiku ;-)) i generalnie byl przeze mnie porzadnie naprawiany
;)
Teraz mam pytanie, czy sa gdzies najlepiej w w-wie miejsca, gdzie by mozna
kupic jakis taki sprzecik porzadnie jezdzacy, solidnie zrobiony (nie jakies
tam tandetne plastiki jakie widzialem na zabawkach po 150 zlotych... Zeby
juz troche wieksze "dziecko" mialo troche radosci, ew. chcialbym nawiazac
kontakt z osobami, ktore w tym siedza i sa chetne do pomocy w zdobyciu
modelu.
Nie weim czy dokladnie na odpowiednia grupe trafilem, w razie czego
przepraszam.
Reply to
yahu
Użytkownik yahu napisał:
Dobrze trafiłeś, zacznij od czytania grupy i jej archiwum na Googlu.
Reply to
A.Grodecki