[RC] modele samochodow z napedem spalinowym

Witam,
poszukuje kontaktu z osobami zorientowanymi w tematyce modeli samochodow
z napedem spalinowym. Chodzi raczej o modele terenowe.
PS. jak by co, to ja nie zmieniam profilu ;-)
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Dnia Sun, 23 Nov 2003 20:03:11 +0100, "Krzysztof J. Choroszko" snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):
Ja też jestem zaintereosowany!!!!!!!! Podpisuję się czterema łapkami ;-)
Reply to
Olshaq
Witam
To moze rzuc problemem na grupe postaramy Ci sie pomóc.Napewno wielu innych ukrytych samochodziazy tez chetnie poczyta temat.... prawda koledzy :))
Pozdrawiam Krzysztof "TTQ" Pick
ttq@poczta .onet.pl Poznan
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
I zeby bylo latwiej troche linkow na poczatek dotyczacych terenowych spaliniowek:
Darek
Reply to
Darek_W
U¿ytkownik "Darek_W" <dwrobWYTNIJ snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bpr69e$3sp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
poczytajcie polskie fora - udzielaja sie tam modelarze startujacy na codzien w zawodach - moga wiele wyjasnic, pomoc, doradzic.

m3