zawory sterowane pneumatycznie

Witam

Chodzi o zawory sterowane pneumatycznie do powietrza. Ciśnienie 'zaporowe' zaworu raczej niewielkie rzędu 0.1 bar natomiast zależy mi na świetle zaworu (wiem niefachowe określenie) rzędu 6-8 cm2 i czasie zamknięcia/otwarcia 0.1-0.2 sek. Do tego by się przydało żeby cały zawór był jak najmniejszy a w idealnej wersji wykonany z tworzyw sztucznych i nie wymagający smarowania.

Użyłem googli ale nic takiego nie znalazłem.

Łażą mi takie różno pomysły po głowie ;-)

Był 22 sierpień (wtorek) gdy o godz. 20:51, m napisał(a):

może poszukaj tutaj:

Arek Switalski

Użytkownik Arek Switalski napisał:

-8 cm2 i czasie zamknięcia/otwarcia 0.1-0.2 sek.

Witam

Dzięki. Tam już szukałem i nie znalazłem. Te zwory byłyby super ale przekrój mają za mały :-(. Chyba ze są jakies wieksze modele ale sie nie spotkałem.

nie lepiej zastosowac elektrozawor ?

m.

Reply to
Michal Kaskosz