Model samolotu RC, GPS, mikrokontroler, autopilot

Witam, też mi chodził po głowie kiedyś taki pomysł :) sterowanie GPS masz tutaj:

do tego Garmin Geko 201 z zaprogramowanymi wainpoint i sterownik trasy gotowy tego "CO-PILOT" z aplikacji można kupić w sklepach modelarskich, to taka kostka z 4 diodami odbiorczymi podczerwieni które "widzą" horyzont i stabilizują lot w płaszczyżnie, w zasadzie potrzeba jeszcze barometryczny czujnik i sterownik serwa wysokości tego mi się niestety w wersji "zrób to sam" w necie nie udało znależć w modelu potrzebny odbiornik z failsave np rex5mpd, który po zaniku sygnału nadajnika ustawia wyjścia jak zostały zaprogramowane przy uruchomieniu czyli uruchamia cały system i model leci w świat... Piotr

Reply to
piojan
Reply to
Wojtek Komorniczak