[1/35] kto wie..... ??? i czy sa tu jeszcze inni madelarze niz RC ?? :]

witam kto wie z czego zrobiona jest ta woda???

albo z czego mozna zrobic podobna?? wiem ze temat nie zna konca ...ale chodzi mi konkretnie o taka ...fajna :] pozdr ObCy

Reply to
ObCy

Użytkownik ObCy napisał:

Witam. Sporo ludzi jest na forum PWM-u, trochę na kartonworku, jeszcze trochę na

Ale pancernych zawsze było mało. Tutaj zostali głównie RC, ale tego można było się spodziewać, bo już od dawna mieli znacznie więcej do powiedzenia niż redukcyjni.

Niestety, na zasadnicze Twoje pytanie nie znam odpowiedzi - nie buduję dioramek

Pozdrowionka ZzB Czołgi 1/35 do końca WWII

Reply to
ZzB

U¿ytkownik "Markinen" napisa³ w wiadomo?ci news:c8ersp$c3j$ snipped-for-privacy@bandai.magma-net.pl...

a co tam w tej redukcji robi??? jesli nie tanki i samoloty ...moze figurki ??:] pozdr ObCy

Reply to
ObCy