[RC] poduszkowce

Oto co czym dysponuję, nie wiem co to jest warte, bo raczej gustuję w samolotach, ale może na coś się przyda:

Paweł Ż.

Reply to
Timochenko

A ja swego czasu pisałęm o fajnym poduszkowcu, który kupiłem przez firmę

jest on w wydaniu niemieckim
w katalogu modelarskim w dziale okręty. Sprowadzili mi go w tydzień. Polecam. Co prawda ma dość słąbe silniki, ale w parku na jeziorze, lodzie, śniegu robi wrażenie.

Bart

Reply to
trab123

A w wydaniu polskim - zajrzyj tu:

:)

Reply to
Piotr Konopka

Kapitalna sprawa, ale ile taki 1:1 kosztuje ? :-))

Reply to
`ged