[RC] poduszkowce

Spotka³ siê kto¶ z modelami RC poduszkowców? Mo¿e jakie¶ linki do planów
lub materia³ów teoretycznych?
TIA
Reply to
Michał
U¿ytkownik "Micha³" snipped-for-privacy@w.sygnaturce napisa³ w wiadomo¶ci news:bmucvc$3tv$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Witam. Jeden z linków to
. Sam u¿ywa³em takiego poduszkowca do ratowania ³ódki z napêdem spalinowym (gdy zgas³ silnik na ¶rodku jeziora) :-)
Pozdrawiam.
Przemek Lewandowski (Sonix)
Reply to
Sonix
Patrzcie, o czym Sonix do nas napisa³(a):
Fajne cacko :) S± jakie¶ dok³adniejsze informacje o tej konstrukcji?
Reply to
Michał
Witam
Oto co czym dysponuję, nie wiem co to jest warte, bo raczej gustuję w samolotach, ale może na coś się przyda:
Paweł Ż.
Reply to
Timochenko
A ja swego czasu pisałęm o fajnym poduszkowcu, który kupiłem przez firmę
jest on w wydaniu niemieckim
w katalogu modelarskim w dziale okręty. Sprowadzili mi go w tydzień. Polecam. Co prawda ma dość słąbe silniki, ale w parku na jeziorze, lodzie, śniegu robi wrażenie.
Bart
Reply to
trab123
A w wydaniu polskim - zajrzyj tu:
:)
Reply to
Piotr Konopka
Kapitalna sprawa, ale ile taki 1:1 kosztuje ? :-))
Reply to
`ged