Pierwszy i tani

Witajcie!
Mam do was takową prośbę, więc chciałbym dostać plany najprostrzego
modelu RC
i z jak naj tańszym osprzętem (tani silnik,tanie serva). Oraz chciałbym się
dowiedzieć jaka jest najwydajniejsza (dobra i tania) aparatura do samolotów
RC.
Reply to
Mati_P
Witaj,
Zeby utrzymac swoj image, uroczyscie wysylam cie tutaj
jak wrocisz zacznij np. tutaj
PS. Chcialbym byc mlody, piekny zdrowy i bogaty. A jestem hmm - jaki jestem. PPS. Pytanie tez trzeba umiec zadawac - elektryk? spalina? Co to znaczy tanie? Porsche boxter to tanie porsche...
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
A potem
i jak po tym wszystkim beda jakies pytania to zapraszamy ponowinie =)
Reply to
Doman
1.Elektryk 2.szukałem na google i nie moge sie zdecydowaćchciałbym coś w rodzaju sticka ale zeby zrobić sam, znalazlem plany, sciongnołem a tam exe albo na auto cada a ja mam linuxa
Reply to
Mati_P
Jeszcze jedno serwa standardowe.
Reply to
Mati_P
delta MJ ze znanych konstrukcji
Moze jednak troche poczytasz, zanim zaczniesz sie upierac przy sprzecznych zalozeniach (stick-serwa std) U mnie na stronie jest wynalazek - depron, 400-tka, 2 serwa std.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Witam! Te¿ dopiero zaczynam ... Ja zacz±³em od depronowca (elektryka) "Akronaut" ze strony :
prawda jest na mikro serwa, ale lata ca³kiem mi³o i model wiele wybacza, (a ma co przy pocz±tkuj±cym)
No i jest dosyæ odporny na krety ... Co innego, ¿e w kontakcie z drzewkiem musia³ siê poddaæ ;-(
Ale lata siê ca³kiem mi³o i bezstresowo.
Na stronie ten znajdziesz równie¿ wszytko to co bêdzie ci potrzebne do skompletowania modelu. W razie czego Pan Robert podpowie Ci i pomo¿e.
Pozdrawiam. Marek
Reply to
Marek
Dzięki, widziałem na paru stronach informacje o tym modelu ale planów było mi brak . Mam jeszzce jedna sprawe a mianowicie jaką można znaleść najtańszą aparature, szukałem na allegro nic ciekawego a najtańsze znalazłem na Riku zwane DASH SABER wdział kto tańszą (mimo ze ta tesz jest tania)??
Reply to
Mati_P
Dzięki za informacje ale mam taki problem ze mam linuxa i nie widzi mi plug-inu flasha i wszelkich innych scriptów i nie moge zobaczyć tej stronki
Reply to
Mati_P
WItam,
Tu widać, że nie przewertowałeś zbyt dużo stron...
Jeżeli będziesz wertował dalej, to zobaczysz, że: 1. Aparaturę kupuje się CO NAJMNIEJ czterokanałową (D. SABER jest dwu kanałowa) 2. Czy masz jakieś doświadczenia z modelami latającymi swobodnie i czy jesteś PEWIEN, że warto "wybulić" ponad 1500zł na start? 3. Jeżeli tak - polecam nadajnik MC-12, który kosztuje teraz jakieś 800zł, a gdy go kupisz, odbiornik będziesz miał prawie :-) gratis. Ta aparatura jest używana przez wielu modelarzy i na pewno posiada wszystkie funcje prawdopodobnie potrzebne do Twoich dalszych modeli RC.
Ale bądź wytrwały w poszukiwaniach. Zastanów się najpierw nad modelami latającymi swobodnie, bo one na pewno przygotują Cię do przygody z RC.
Pozdrawiam, (dość ciężko przeziębiony :( ) Szymon
Reply to
Szymon
W sumie nie ma tam planów
tylko sklep z modelami ARF i ca³ym osprzêtemdo tego.
Pozdrawiam Marek
Reply to
Marek
no tak a jak długo bede zbierał na aparature ( jestem uczniem 1 klasy gim)
Reply to
Mati_P
ale dobrze mówisz i tak zrobie, nawet wiem jaki model
Reply to
Mati_P
Na poczatek moze standardowa "Jaskolke". Nie wiem jak teraz, ale jak ja bylem w 6 klasie podstawowki, to byl to mocny model, calkowicie wykonany z drewna twardego (czytaj: nie z balsy) i przy odrobinie checi mozna bylo przeprowadzic wiele eksperymentow z serii: "a co bedize jak tu podloze podkladke" Pozdrawiam
Reply to
TomaszB
Zalatw sobie drugi dysk (tak najlepiej) albo partycje z Windowsem 98 i nie bedziesz mial problemu, ze cos jest zrobione i nie przewidziane dla Linuxa
Reply to
TomaszB
Dnia 2004-01-18 20:12, Użytkownik Mati_P napisał:
Mozilla? Akurat z flashem nie ma problemu, java i javascript też oczywiście działa, ale trzeba rozumieć i uważnie wykonać instrukcję instalacji, jak to zwykle w linuksie.
"linux is user friendly. It's just selective who his friends are :)"
Reply to
Jakub Witkowski
Mam dwa dyski jeden 80 a drugi 120 GIGA!!! A tata nie pozwala
Reply to
Mati_P
Pracownik naszej firmy który obsługuje wszystkie nasze serwery (na linuxie) powiedział ze jest zle zainstalowany (mam Aurox'a) chyba przeinstaluje.
Reply to
Mati_P
Witaj,
Ja również jestem uczniem I klas gimnazjum. Jak widać pozory mylą! :D To idealny wiek na początek tej pasji.
Bardzo dobrze, że najpierw się zdecydujesz na coś nie-RC. Zacznij od czegoś prościutkiego (np. z Model Making -
), a potem dobrze by było zrobić jakiś w "mniejszym stopniu gotowy" model (Jaskółka). Ale NAJPIERW koniecznie skontaktuj się z dowolnym modelarzem w okolicy i zapisz się na modelarnie, tam naprawdę wiele się dowiesz.
PS: Co do funduszy to ja po prostu gromadzę i gromadzę co mi się uda zebrać, a w sytuacjach kryzysowych nieodzowny staje się tata. :D
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Ach, zapomniałbym, co do RC, to przeczytaj jeszcze tu:
Szymon