Pierwszy i tani

Witajcie! Mam do was takową prośbę, więc chciałbym dostać plany najprostrzego modelu RC i z jak naj tańszym osprzętem (tani silnik,tanie serva). Oraz chciałbym się dowiedzieć jaka jest najwydajniejsza (dobra i tania) aparatura do samolotów RC.

Reply to
Mati_P

Mati_P wrote: .....

Witaj,

Zeby utrzymac swoj image, uroczyscie wysylam cie tutaj

jak wrocisz zacznij np. tutaj
PS. Chcialbym byc mlody, piekny zdrowy i bogaty. A jestem hmm - jaki jestem. PPS. Pytanie tez trzeba umiec zadawac - elektryk? spalina? Co to znaczy tanie? Porsche boxter to tanie porsche...

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

A potem

i jak po tym wszystkim beda jakies pytania to zapraszamy ponowinie =)

Reply to
Doman
1.Elektryk 2.szukałem na google i nie moge sie zdecydowaćchciałbym coś w rodzaju sticka ale zeby zrobić sam, znalazlem plany, sciongnołem a tam exe albo na auto cada a ja mam linuxa
Reply to
Mati_P

Jeszcze jedno serwa standardowe.

Reply to
Mati_P

delta MJ ze znanych konstrukcji

Moze jednak troche poczytasz, zanim zaczniesz sie upierac przy sprzecznych zalozeniach (stick-serwa std) U mnie na stronie jest wynalazek - depron, 400-tka, 2 serwa std.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Dzięki, widziałem na paru stronach informacje o tym modelu ale planów było mi brak . Mam jeszzce jedna sprawe a mianowicie jaką można znaleść najtańszą aparature, szukałem na allegro nic ciekawego a najtańsze znalazłem na Riku zwane DASH SABER wdział kto tańszą (mimo ze ta tesz jest tania)??

Reply to
Mati_P

Dzięki za informacje ale mam taki problem ze mam linuxa i nie widzi mi plug-inu flasha i wszelkich innych scriptów i nie moge zobaczyć tej stronki

Reply to
Mati_P

WItam,

Tu widać, że nie przewertowałeś zbyt dużo stron...

Jeżeli będziesz wertował dalej, to zobaczysz, że:

  1. Aparaturę kupuje się CO NAJMNIEJ czterokanałową (D. SABER jest dwu kanałowa)
  2. Czy masz jakieś doświadczenia z modelami latającymi swobodnie i czy jesteś PEWIEN, że warto "wybulić" ponad 1500zł na start?
  3. Jeżeli tak - polecam nadajnik MC-12, który kosztuje teraz jakieś 800zł, a gdy go kupisz, odbiornik będziesz miał prawie :-) gratis. Ta aparatura jest używana przez wielu modelarzy i na pewno posiada wszystkie funcje prawdopodobnie potrzebne do Twoich dalszych modeli RC.

Ale bądź wytrwały w poszukiwaniach. Zastanów się najpierw nad modelami latającymi swobodnie, bo one na pewno przygotują Cię do przygody z RC.

Pozdrawiam, (dość ciężko przeziębiony :( ) Szymon

Reply to
Szymon

no tak a jak długo bede zbierał na aparature ( jestem uczniem 1 klasy gim)

Reply to
Mati_P

ale dobrze mówisz i tak zrobie, nawet wiem jaki model

Reply to
Mati_P

Dnia 2004-01-18 20:12, Użytkownik Mati_P napisał:

Mozilla? Akurat z flashem nie ma problemu, java i javascript też oczywiście działa, ale trzeba rozumieć i uważnie wykonać instrukcję instalacji, jak to zwykle w linuksie.

"linux is user friendly. It's just selective who his friends are :)"

Reply to
Jakub Witkowski

Mam dwa dyski jeden 80 a drugi 120 GIGA!!! A tata nie pozwala

Reply to
Mati_P

Pracownik naszej firmy który obsługuje wszystkie nasze serwery (na linuxie) powiedział ze jest zle zainstalowany (mam Aurox'a) chyba przeinstaluje.

Reply to
Mati_P

Witaj,

Ja również jestem uczniem I klas gimnazjum. Jak widać pozory mylą! :D To idealny wiek na początek tej pasji.

Bardzo dobrze, że najpierw się zdecydujesz na coś nie-RC. Zacznij od czegoś prościutkiego (np. z Model Making -

), a potem dobrze by było zrobić jakiś w "mniejszym stopniu gotowy" model (Jaskółka). Ale NAJPIERW koniecznie skontaktuj się z dowolnym modelarzem w okolicy i zapisz się na modelarnie, tam naprawdę wiele się dowiesz.

PS: Co do funduszy to ja po prostu gromadzę i gromadzę co mi się uda zebrać, a w sytuacjach kryzysowych nieodzowny staje się tata. :D

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Ach, zapomniałbym, co do RC, to przeczytaj jeszcze tu:

Szymon