Sklepy internetowe po raz setny

Dziś dostałem taki oto Mail od Pana ze sklepu X:
//////
Witamy
W dniu dzisiejszym wysłaliśmy do Pana towar zakupiony w sklepie zgodnie
z zamówieniem nr 23
Przesyłka została wysłana listem poleconym - priorytetowym, więc powinna
dotrzeć na miejsce nazajutrz.
Jeśli tak się nie stanie i nie otrzyma Pan towaru góra po trzech dniach
roboczych od daty tej wiadomości - bardzo prosimy o kontakt celem
złożenia reklamacji w Urzędzie Pocztowym nadania.
/////
W czasie przeszłym 20.04.2004 Dokonałem przelewu na wcześniej zamówiony
towar w innym sklepie, ( w którym to notabene już zakupów dokonywałem) i
cisza jak makiem zasiał do dnia dzisiejszego nikt nie raczy się odezwać
mimo tego, że zaniepokojony wysłałem mail z zapytaniem, co się dzieje
Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć ( oczywiście zamówionego towaru do
dziś nie dostałem)
Dodam, że o jednym i o drugim sklepie swego czasu toczyły się dyskusje
na forum O tym X tylko superlatywy a o tym drugim raczej nie
Ot jak różne podejście mają ludzie do biznesy
Pozdrawiam Dino
Reply to
Piotr Wojcik
Witam ! Podaj nazwy sklepów, przecie¿ zosta³e¶ "olany". Nalezy takie sklepy eliminowaæ, a przynajmniej uchroniæ kolegów przed wpadkami. Mo¿e ja te¿ nied³ugo napiszê co¶ na ten temat. Pozdrawiam wszystkich Jerzy Manarczyk
U¿ytkownik Piotr Wojcik snipped-for-privacy@action.wroc.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:c6lpk7$es2$ snipped-for-privacy@absinth.dialog.net.pl...
Reply to
news.tpi.pl
Musisz podaæ nazwy sklepów. Ja np: dzis otrzyma³em 2 paczki z RIKU. Zamówienie sk³ada³em 4 dni temu. Wszystko przysz³o starannie zapakowane, paliwo i drobiazgi w jednej paczce, balsa, bowdeny w drugiej. Kupuje u nich juz który¶ tam raz i zawsze wszystko by³o OK, polecam.
TDziki
U¿ytkownik "Piotr Wojcik" snipped-for-privacy@action.wroc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c6lpk7$es2$ snipped-for-privacy@absinth.dialog.net.pl...
Reply to
tdziki
A ja ostatnio robi³em zakupy na
SUPER KONTAKT! W³a¶cicielem jest Daniel Rinninsland, bardzo sympatyczny i komunikatywny m³ody cz³owiek. Towar dostarczony z niemiecka solidno¶ci± - dobrze zapakowany. Przesy³ka za 4 EUR by³a u mnie ju¿ po 5 dniach od zap³aty. POLECAM!
pozdrawiam,
peTer
Reply to
peTer
U¿ytkownik "peTer" napisa³...
A w jaki sposób p³aci³e¶ i czy nie by³o problemów z c³em itp. Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Poruszalem ten temat na grupie. tyt. postu: [SPAM] Jak przelaæ pieni±dze do inet.sklepu modelarskiego w UE? Faktycznie jest problem z zaplata. Ja poradzilem sobie, bo mam znajomego w niemczech i on przelal pieniadze na konto wlasciciela sklepu. pozdrawiam peTer
Reply to
peTer
Od 1 maja nie ma cla przy towarach z Unii
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
U¿ytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisa³ ...
Tak ale nadal mog± pozostaæ problemy z p³atno¶ciami. Przelewy bankowe s± trochê za drogie. Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Użytkownik tdziki napisał:
Tak owszem macie racje powinienem podać tą nazwę, ale chce dać jeszcze szanse W końcu zdarzają się różne przypadki losowe Napisałem na grupę pod wpływem impulsu Trafiło mnie jak to ten dobry sklep powiadomił mnie o otrzymaniu pieniędzy a następnie o wysyłce a ten "zły" milczy jak zaklęty Niestety do dziś dnia nic się nie zmieniło czekam do jutra i jak nadal nic się nie zmieni to oczywiście opisze i nazwę podam. ( Koledzy mi tak na prawdę to nie chodzi o to, że to trwa tak długo tylko o to, że zapadło takie totalne milczenie Boli mnie dodatkowo, bo też prowadzę interes i nie wyobrażam sobie a w szczególności moi klienci ze dostana towar na pojutrze A co dopiero totalny brak informacji, co się dzieje) Na dzień dzisiejszy to z czystym sumieniem mogę podać nazwę tego WZORCOWEGO
Sklep Airhobby tel. +48 601 277 644 fax +48 22 614 62 45 www
snipped-for-privacy@modelarz.com
Dodam, że wielkość zamówienia w tym sklepie była na niewielka kwotę mimo to osoba prowadząca sprzedaż poczuwała się do obowiązku informowania na bieżąco o stanie zamówienia Za to w tym złym zamówienie jest większe czterokrotnie Na cale szczęście suma, na która mnie stać przeboleje jakoś BUUUU!! Szkoda tylko towaru
Pozdrawiam Dino
Reply to
Piotr Wojcik
No tak. W PKO BP SA ( gdzie pracuję ) najtańszy przelew na rachunek bankowy w UE to EUROTRANSFER do 2000 EURO opłata 45 zł. Pieniądze idę ok 2-3 dni.
TDziki
Reply to
tdziki
A nie lepiej znale¼æ kogo¶ z kart± kredytow±, Visa Classic, Mastercard? 0 problemów, bez prowizji..
pozdrawiam, qrdl
U¿ytkownik "tdziki" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
qrdl
U¿ytkownik "qrdl" napisa³ w wiadomo¶ci news:c6ocnt$7fp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
problemów, bez prowizji..
A czy od p³atno¶ci tymi kartami nie jest przypadkiem pobierana prowizja ??? Poza tym nie mam do koñca przekonania je¶li chodzi o p³acenie przez internet. Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Kol. Dino koniecznie musi podaæ nazwê tego sklepu . Mo¿e przy¶pieszy to jego sprawê w kierunku pozytywnym? ,,Sklep'' siê przebudzi !! Mo¿e to te¿ ostrzec innych przed niepewnym topieniem pieniêdzy w tym podejrzanym ¿ródle zakupu !! Poza tym jest ogólna akcja zbierania grzechów niejakiego sklepu HANGAR , a raczej wyci±gacza ( delikatnie mówi±c) pieniêdzy od modelarzy na nigdy nie zrealizowane zamówienia !! ,,Sklep'' ostro narozrabia³ i w³a¶nie jego strona na
zablokowana !! Wspó³czujê administratorowi tej strony :-( Hangar zdecydowanie nie przyniós³ im chluby . Pozdrawiam Pers
Reply to
pers18
U¿ytkownik "Krzysiek" napisa³ w wiadomo¶ci news:c6oi1u$s3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Miesi±c temu kupowa³em w UK silnik (~55£), p³atno¶æ Visa Classic, nie zauwa¿y³em, ¿eby zosta³a pobrana prowizja (zreszt± nigdy tego nie zauwa¿y³em, a czasami liczy³em ka¿dego centa)... stan mojego konta pomniejszy³ siê o sumê na rachunku. Osobi¶cie kupujê tak od przynajmniej 5-6 lat (USA, Europa) i jestem zadowolony. Teraz jak nie bêdzie c³a z krajów unijnych, to naprawdê bêdzie mi³o. Skoro towar z Angli "idzie" do nas przez weekend, to nasi sprzedawcy, którzy tygodniami zwodz± klienta, albo zmieni± taktykê, albo pójd± z torbami.
pozdrawiam, qrdl
Reply to
qrdl
Ponieważ gro z was domaga się podania nazwy sklepu to może zróbmy tak Pokrótce opisze finał całej sprawy i jeśli będzie więcej niż pięć głosów za podaniem nazwy sklepu to podam, jeśli nie to zapominamy o sprawie, Dlaczego tak? Ano jest to sklep dość znany szanownym kolegom i raczej uznany za porządny, więc może nie warto tym incydentem nadszarpywać reputacji W wypadku, gdy pojawią się głosy przeciwne podaniu nazwy sklepu, bo i taką sytuacje trzeba założyć to do podania nazwy sklepu musi być 7 głosów więcej
Za namową jednego z nas postanowiłem zadzwonić do rzeczonego sklepu, (choć pierwotnie takie zamiaru nie miałem). W sklepie dość obcesowo poinformowano mnie, że właśnie pakują paczkę dla mnie Ja na to, że to dość długo od zamówienia i że nie to mnie boli tylko kompletny brak informacji, że coś się "obsunęło" odpowiedz obrzmiała przecież dałem znak, że nie będzie mnie przez dwa dni ( nic takiego nie dostałem) Ja na to, że to nie dwa, lecz dziewięć dni i w miedzy czasie też wysłałem mail z zapytaniem, co się dzieje I zapadło milczenie Nie drążyłem tematu, bo widać było nie jest to intencją sprzedawcy więc podziękowałem oznajmiłem że czekam na przesyłkę i odłożyłem słuchawkę
P.S. Początkowo chciałem wystawić nowe ogłoszenie, ale jednak dopisze się do starego wątku tylko dla "zainteresowanych"
Reply to
Piotr Wojcik
Użytkownik qrdl napisał:
Dokladnie! Ostatnio zamowilem w
model z silnkiem i paroma akcesoriami. Sklep jest w Singapurze, 6 godzin roznicy wiec jak zamawialem o 9tej to u nich byla 15sta w PIATEK. Kurier z paczka byl u mnie w PONIEDZIALEK o 14stej. TRZY dni przez i to przez WEEKEND! To sie nazwywa obsluga!
Dla porównania dodam, zamowilem skrzyke startowa w znanym i uznawanym za dobry sklepie internetowym w Polsce. Minąl juz tydzien a skrzynki ni widu ni slychu.. szybciej by bylo z Singapuru.. ;)
Reply to
Pawel Wenda
pójdą z torbami.
Tak tak
nadchodza chwile prawdy dla polskich sklepow modelarskich, zwlaszcza jak my bedziemy informowac sie nawzajem
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight