Sklepy w Pradze CZ ??

Witajcie, wybieram się na majówkę do Pragi Czeskiej. Będąc tam 7 lat temu byłam w kilku sklepach modelarskich i jak na tamte czasy to w porównaniu do
dostępności akcesoriów w Polsce było tam wszystko i w przystępnych cenach. Jak to wygląda teraz ? Czy znacie adresy sklepów ze sporym asortymentem modeli RC i akcesoriów do nich ? Korzystając z okazji chciałem się zaopatrzyć w akcesoria do większego modelu ( orczyki, dźwigienki, zawiasy, zawor do tankowania, zbiornik na benzyze ). Co teraz opłaca się kupić w Czechach co będzie znacząco tańsze niż u nas w PL? Będę wdzięczny za wszelkie rady :-)
Poydrowienia, Tomek
Witam Moje informacje pochodzą sprzed kilu lat, nie mniej znanym sklepem modelarskim jest w Pradze - Pecka Modelar, ma kilka siedzib, jedna która odwiedziłem jest (była) na ulicy Karoliny Svetle (śródmeście). Baz firm, w tym sklepów w CR tu: http://www.minfo.cz/lm/links.php?v=1 Pozdrowienia PP

Vex pisze:

Byłem w zeszłym roku na wypadzie po sklepach właśnie w Pradze. Jesli chodzi o wyposażenie RC to cienko i drogo jest. Moze coś z galanterii kupisz taniej, ale ogolnie ..." to se juz ne wrati" co bylo dawnej
A jednak dalej wygląda na to, że Pecka to NO 1 w Pradze :) Według "czeskiego Onetu" inne tu: http://tiny.pl/n9qq