Rewolucja w elektronice modelarskiej

Witam
Na Allegro pojawił się najnowszy regulator do silników elektrycznych.
Kolega w poprzedniej swojej aukcji ukradł mi zdjęcie, a teraz skopiował
sobie cały opis regla (niestety nie tego, który sprzedaje), dla
niepoznaki dodał też coś od siebie :D zobaczcie sami:
Norbert
Norbert napisał(a):
dwufazowych"
Co to jest silnik dwufazowy i na jakiej zasadzie dziala? Pozdrawiam
Reply to
TomaszB
Stwierdzenie silnik trojfazowy jest tez IMO bledne, poniewaz sa to silniki z elektronicznym komutatorem - bezszczotkowe, a nie trojfazowe.
Pozdrawiam Jan Domanski
Reply to
yahu
No proszê, czego to ludzie nie wymy¶l± :D Id±c za ciosem doda³bym te¿ "jednofazowe". W koñcu czemu nie? Pod³±czamy siê do jednego kabla i jedziemy :) Pozdrawiam, Robert P.S. Nomenklaturê dla silników bezszczotkowych wyja¶niano ju¿ wielokrotnie, wiêc proszê nie rozwijaæ mojego i Norberta maila i potraktowaæ je jako ¿art ;)
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Użytkownik yahu napisał:
jak zapodasz mu prad trojfazowy z zerem (o stosownym napieciu) bedzie prawidlowo dzialal, nazwa jest prawidlowa
Reply to
AlexY
Hmmm...ale tylko z predkosciami synchronicznymi... Moze tak, ale mi nie pasuje ;-)) hehe
yahu
A tramwaj ? Przeciez ma jeden kabel ? ;-)))) heehhe I pojezdzic mozna ;-)))
Pzodrawiam serdecznie Jasiek
Reply to
yahu
Zauwa¿y³em dzisiaj rano równie¿ opis tej aukcji wiêc napisa³em wystawiaj±cemu ¿e myli siê co do opisu:
"... Witam, nie wiem na ile sie orientujesz co sprzedajesz ale w opisie tego regla s± napisane bzdury ca³kowicie nie pokrywaj±ce siê z tym jak on dzia³a i co mo¿e zrobiæ. Absolutnie nie ma on autodetekcji ogniw, ani nie obs³uguje silników dwufazowych (cokolwiek masz na my¶li).
Pozdrawiam Skazoo ..."
A takie co¶ dosta³em od sprzdaj±cego jako odpowied¼:
"... bzdury kretynie to ty wypisujesz i jak sie nudzisz to idz na spacer. ladna pogoda... ..."
BEZ KOMENTARZA
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Jest du¿e prawdopodobieñstwo ¿e to kolejny naci±gacz. Ale ¿eby sprawdziæ mo¿e lepiej zamówiæ przesy³kê kurierem i sprawdziæ zawarto¶c z obrazkiem aukcji przy odbiorze. Je¿eli siê nie zgadza to odmówiæ odbioru. pozdrówka Tomek
U¿ytkownik "Skazoo Bemowo RC" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d390r4$bu3$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Tomek Nawacki
Tomek Nawacki napisał(a):
czyzbys chcial cos kupic u takiego buraka?
kojot
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko
No to sobie pofolgowa³ kolega na Tobie. Nie mam konta na Allegro, ale chyba mo¿na gdzie¶ to zg³osiæ co? Oczywi¶cie chodzi mi o nierzeteln± ofertê, a nie to co gówniarz Ci napisa³. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Zapyta³em tego pana czy tym regulatorem mo¿na obs³u¿yæ przerobiony silnik od CD-Romu a odpowied¼ poni¿ej:
To chyba by by³o na tyle........
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" snipped-for-privacy@reebok.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:42581920$0$1426$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
Reply to
Tomek Nawacki
Niestety allegro jest g³uche na zg³oszenia b³êdów w opisie do moemntu jak siê czego¶ nie kupi. Ich w zasadzie nie obchodz± takie rzeczy jak uczciwo¶æ sprzedawcy do momentu wyst±pienia oszustwa w trakcie zakupu.
Sprzedawca kradnie zdjêcia ze sklepów internetowych, kopiuje opisy, wypisuje bzdury i jest bezkarny. Macie mo¿e jakie¶ do¶wiadczenie z tego typu zachowaniami i ich zwalczaniem?
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Użytkownik yahu napisał:
sterowany z falownika (regler modelarski mozna uznac za odmiane takiego falownika) bedzie pracowal w szerokim zakresie obrotow, co do synchronizmu to masz racje, ale nie grozi mu zatrzymanie czy wrecz praca w przeciwnym kierunku, najwyzej straci co jakis czas pare cykli lub bedzie mial mala sprawnosc przy zbyt duzym obciazeniu
Reply to
AlexY
Na ebayu odstrzeliliby faceta blyskawicznie. No coz......
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Na ebayu odstrzeliliby faceta blyskawicznie. No coz......
Ju¿ nied³ugo bêdziemy mieli ebay polski
. Na razie konfiguruj± stronê. Mam nadziejê ¿e zasady rejestracji bêd± takie sama jak na ebay-u niemieckim, gdzie w celu weryfikacji nale¿y podaæ numer karty kredytowej. Niestety na w³asnej skórzy poczu³em, ¿e Allegro to tata³ajstwo. Mia³em przypadek, ¿e przela³em pieni±dze i nie otrzyma³em towaru. Zg³osi³em do Allegro i od dwóch miesiêcy nic siê nie zdarzy³o. Ca³e szczê¶cie ¿e kwota by³a symboliczna 9 PLN, ale oszustwo pozostaje oszustwem i nale¿y je têpiæ. Niestety nasze Allegro chyba nie ma na to ¶rodków (w szerokim tego s³owa znaczeniu). Mo¿e eBay stanie na wysoko¶ci zadania. pozdrawiam Tomek
Reply to
Tomek Nawacki
Tomku Z ta weryfikacja jest niezupelnie tak. Normalnie nie trzeba tego przechodzic, chyba ze chcesz zostac tzw. "Sprawdzonym uczestnikiem" co jest w Niemczech dosc latwe do przeprowadzenia na kazdej poczcie. Nie myl tego z pay pal, ktory tez jest wlasnoscia ebay. Polska firma prowadzaca Allegro sama byla jeszcze w grudniu (potem z braku czasu nie sledzilem) strona w sporze z brytyjska firma Ricardo, ktora ten serwis zalozyla i w dosc watpliwy sposob zostala z niego "wykolegowana" co stalo sie przedmiotem sprawy sadowej. Co do reszty to pozyjemy, zobaczymy :-)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
U¿ytkownik "Tomek Nawacki" snipped-for-privacy@WYTNIJpoczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d39iop$i8e$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
mam nadziejê ¿e bêdzie powi±zany z ebay ? na razie nie "wchodzê" (z moimi parametrami ebay) ale je¿eli bêdzie to tylko nazwa ? to co z sprawami autorskimi (ebay znany na ca³ym ¶wiecie gdzie jestem zarejestrowany...) ???
pozdr. Darek SP2BZW
Reply to
Dariusz Stefan
9 PLN ??? Tomku to mia³by¶ wielkie szczê¶cie gdyby allegro zrobi³o co¶ w tym temacie. Ja umoczy³em 45 PLN i jedyn± odpowiedzi± jak± uzyska³em z allegro to to ¿e mogê zg³osiæ to na policjê i samemu za³o¿yæ sprawê o oszustwo (jak wiemy skoñczy siê na ma³ej szkodliwo¶ci spo³ecznej lub umo¿eniu z braku dowodów). Na szczê¶cie mam pe³ne dane delikwenta i przy najbli¿szej okazji przejazdu w jego okolicach nie omieszkam z³o¿yæ mu wizyty.
Reply to
Skazoo Bemowo RC
No i Ty wyladujesz za kratkami ;-) To nie tak, tu trzeba sposobem... :-)
Z tego co wiem to Allegro dobrze dziala powyzej powiedzmy 500-1000zl, co nizej to olewaja...
Reply to
Doman