sklepy (kolejki) warszawa

Witam, Przepraszam za glupie pytanie, ale poszukuje sklepow w warszawie z kolejkami i akcesoriami do nich. Gdzie znajde najwiekszy wybor? pzdr

duddimarudi

Reply to
dudimarudi

Dnia 2003-12-10 10:00, Użytkownik dudimarudi napisał:

Z kolejki w sklepach to już rzadkość w dzisiejszych czasach, chyba że przed świętami. Ale niedawno widziałem kolejkę do mięsnego - serio! Najczęściej stoję w kolejce na poczcie :)

Sorki, NMSP :)

Reply to
Jakub Witkowski

no poprostu jestem pod wrazeniem! demoniczny geniuszu. mam nadzieje, ze kazde twoje pytanie spotyka sie z tego rodzaju odpowiedziami. niemniej zycze duzo pomyslnosci!

Reply to
pdud

Ta. Po takiej odpowiedzi spodziewaj sie teraz kolejki z odpowiedziami na Twoje pytanie. :) A poszukales gdziekolwiek jakiejkowliek informacji??

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

no coz. tak google ble ble ble. archiwum grupy. kolejki nie moja domena sa, stad tez pytanie moje pojawilo sie. takie a nie inne. sklepy do ktorych ja chadzam nie zajmuja sie tego typu zabawkami politechnicznymi, a gdzie znalezc pomoc jak nie u modelarzy. tak przynajmniej myslalem.......... nie jestem "zawodowym" specem od internetu wiec prosba o wybaczenie jezeli ktos poczul sie dotkniety poprzednim postem. pzdr

Reply to
pdud

Dnia 2003-12-10 10:16, Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

Skoro sam przepraszasz "za głupie pytanie", to chyba możesz przełknąć też z niemądrą odpowiedź, za którą, notabene rónież przeprosiłem, hę?

Zrób tak: wpisz "modelarstwo" do gugla wejdź w pierwszy link jaki zwróci wejdź w dział "rynek"

tyle, "geniuszu".

Takie pytanie jak twoje mówi wszsytkim "nie chciało mi się nawet nigdzie poszukać".

Reply to
Jakub Witkowski

dziekuje

pzdr

Reply to
pdud

Jako, że nie ma odpowiedzi to podam pare adrsów:

  1. Wilcza 25 (pomiedzy marszałkowską a Kruczą niedaleko komisariatu policji) - szeroki wybór, naprawde bardzo duży, tylko ceny...
  2. Podchorążych 18 - przy czerniakowskiej i Gagarina. Również szeroki wybór, ceny troche mniejsze, tylko mniejsza powierzchnia sklepu utrudnia spowodne ogladanie. Proponuje isc najpierw obejrzec na wilcza, potem to samo mozna czasem kupic taniej na podchorazych.
  3. Bitwy warszawskiej 1920 roku - na tej ulicy są dwa potencjalne sklepy. Pierwszy to Mirage zaraz przy hali banacha vis a vis empiku. Jest tam troszke kolejek, choć wiecej modeli plastykowych. Drugi - idąc tą sama stroną ulicy co mirage w stronę dworca zachodniego - około 100-200 metrów od Grójeckiej jest składnica modelarska. Wybór kolejek jest taki sobie choc można trafić cos ciekawego.
  4. wszelkiej masci supermarkety typy Carrefour, Geant, itp. Sa tam zestawy startowe dla dzieci w niewygórowanej cenie ok 300 złotych (dwa wagony, lokomotywa, tory zasilacz itp... Jesli maszzamiar zrobić prezent dla dzieci to nie warto wydawać sporych pieniedzy bo dziecko jak to dziecko niedługo pewnie rozwali kolejke, a wierz mi, że sam tramwaj na wilczej kosztuje prawie 700 złotych sa też lokomotywy za 1000 i wiecej.
  5. To juz raczej dla maniaków, hobbystów i pasjonatów -
    Strona firmy i zarazem łódzkich modelarzy. Wybór mały ale za to jaki! Ci goście zrobili model lokomotywy spalinowej PKP SM42 w taki sposób, że podejrzewam ich o magie. Jedynie cena mi sie nie podoba. Kosztowac ma podobno 1500 za sztukę, ale jestem pod kolosalnym wrażeniem.
  6. Giełda kolejowa - każda 3 niedziela miesiąca w godzinach 10-13 w warszawie w PKiN w muzeum technii ( wstep 7zł normalny i 3 zł ulgowy), oraz drugie giełda konkurencyjna - w ten sam dzien i w tych samych godzinach w szkole na złotej przy jana pawła II (wstep chyba z 5 złotych)
  7. Sklep modelarski w Galerii Mokotów - odradzam bardzo. Byłem raz - paniusia nie ma pojęcia o niczym, za to ceny sa czasem 50 złotych wyższe niż gdzie indziej!
Reply to
Alibaba