Gdzie w internecie farby?

Witam Pleno Titulo Grupowiczów.
Czy ktoś z szanownych może mi poradzić, gdzie w internecie mogę kupić
farby z przeznaczeniem do aerografu? Chodzi mi głównie o akryle
(rozcieńczane wodą). Farby mają być przeznaczone do malowania
artystycznego, ale najlepiej będzie zapytać tutaj.
Jakich farb unikać a jakie są preferowane przez Was?
Dzięki za info, jeśli takowe się pokaże :)
Reply to
Freeman