Ford Mustang

Witam
Chcialbym dobremu znajomemu zrobic prezent w postaci modelu do sklejania a
dokladnie chodzi mi o Forda Mustanga GT 500 dowiedzialem sie ze cos takiego
by chcial :)
I teraz pytanko do wszystkich obeznanych w temacie gdzie dostane takie
cudenko (chodzi mi o sklep internetowy)
DaFy
Witam !!! Nie wiem czy znjdziesz tam akurat ten model ale luknij osobi¶cie, bo ja nie bardzo siê na tym znam
Marek C