Gumy do procy

Witam Robię wielką proce do zastosowań wędkarskich słyszałem o gumach (o średnicy 10mm. ) do wystrzeliwania samolotów nigdy nie miałem ich w rekach ale ponoć
są bardzo dobre do takich celów. Gdzie coś takiego można nabyć, jak się fachowo nazywa. Ma spełnic warunki ( zasięg ok 100m przy użyciu kulek ok 5 cm srednicy).
pozdrawiam Maciek
PPHU Fuks Częstochowa 034.3720586 0502.139970
albo
www.lenora.com.pl
--
BlueS.batched

Bardzo dobre jak nie leprze są tzw "stazy:" do zaciskania ręki podczas pobierania krwi. oraz wyśmienite są silikonowe cewniki. bardzo często leżę w szpitalach z tąd to obeznanie w temacie ponadto w szpitalu przydać się może zaworek od kroplówki trójniki wszelkiej maści itd. Ceny nie współmierne od cen w sklepach Pamiętam, czytałem kiedyś w poradnikach modelarskich co i gdzie kupić zapewniam szpital to skarbnica dla modelarza. Uchwyty do skalpeli. Pęcety. sączki skalpele itd. nawet nie zdajemy sobie sprawy ile rzeczy możemy mieć za pół darmo zawsze przecież znajdzie się jakiś znajomy w szpitalu.

Yesss nie ma to jak "zalatwic".
Nie mowie, ze to przez Ciebie wali sie sluzba zdrowia, ale...
Niestety cewniki i "stazy" są za słabe pękają po paru razach pozatym teraz cewniki robią już platikowe i coraz cięzej o te gumowe.
Pozdrawiam Maciek

> Robię wielką proce do zastosowań wędkarskich słyszałem o gumach (o średnicy

ponoć
jak zbudujesz tą swoją maszynę to napisz i najlepiej wrzuc jakies zdjecia Tyrael