pewna substancja...

Poszukuję pewnej substancji którą mógłbym załatać dziurę w plastiku. Coś na wzór szpachli, tyle że do plastiku. Coś wzór modeliny, tylko żeby można było spiłować nadwyżkę i żeby nie utwardzało się we wrzątku. jakieś pomysły?

Reply to
Paweł Gałecki

Z glebin modelarni ...

PG> Poszukuję pewnej substancji którą mógłbym załatać dziurę w plastiku. PG> Coś na wzór szpachli, tyle że do plastiku. PG> Coś wzór modeliny, tylko żeby można było spiłować nadwyżkę i żeby nie PG> utwardzało się we wrzątku. PG> jakieś pomysły?

Wsztstko kwestia co sie z tym plastykiem ma dziac. Czy to tylko lata wizualna, czy latanie zbiorkina z jakas ciecza... Oglem ze swojej stony polecam Poxyline. Trzyma dobrze, jest hemoutwardzalna, mocna, twarda i jest mozliwosc obrubki. Male dziurki mozna zalac distalem bodz zywica, sama lub z sieczka szkalna. Wieksze dziuty mozna polozyc kawalem takiny szklanej i zalaominowac. Ale jak mowie wszystko kwesktaia przeznaczenia danego elementu. Techniki te na pewno nie nadaja sie do kontaktu z zywnoscia!!!

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Poxilina powinna być OK.

Reply to
PiotrP

Zapomniałem dodać że chodzi o kawałek plastykowej obudowy od laptopa. Może to by wyjaśniło parę rzeczy. Czyli na pewno jest to kwestia wizualna, obudowa ma grubość około 2mm, a ułamał się narożnik, chciałbym to załatać, ale nie chciałbym zalać elektroniki tą substancją ;)

Reply to
Paweł Gałecki
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Z glebin modelarni ...

... PG> Zapomniałem dodać że chodzi o kawałek plastykowej obudowy od laptopa. Może PG> to by wyjaśniło parę rzeczy. Czyli na pewno jest to kwestia wizualna, PG> obudowa ma grubość około 2mm, a ułamał się narożnik, chciałbym to załatać, PG> ale nie chciałbym zalać elektroniki tą substancją ;)

Czyli podtrzymuje propozycje poxyliny.

Po utwardzeni bedze na tyle twrada ze nie bedze sie odlupywac i powinno trzymac bardzo mocno. Jedynym problemem bedze kolor. Jest szary, lekko wpadajacy w popiel - przynajmniej moja ;) Byc moze dalo by sie to podbarwic jakimis farbkami w proszku ? Dla trwalszego polaczenia mozna wcisnac w wyszczernienie ciut wiecej masy i od wewnatrz ja lekko rozplaszczyc. O ile nie bedziesz tym rogiem w nic mocno stukal powinno trzymac na mur beton.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Paweł Gałecki snipped-for-privacy@nospam.op.pl> napisal(a)

To zrobic plaster - pod spod folie, potem Poxiline. Powinna zlapac na krawedziach, a potem jak stwardnieje dobrac pod kolor obudowy farbke i pomalowac Poxiline.

Rafal

Reply to
Rafal Milczewski