piła/tarcza do gumy

Czy istnieją tarcze lub piły lub coś innego co pozwoli mi przeciąć bloczki gumowe? wiem że moża ciąć wodą ale to droga usługa

czy możecie mi coś doradzic?

za kazda pomoc

dziekuje

jn

Reply to
Janek

Może zwykłą piłą taśmową się da. Zadzwoń do Sworda i spytaj którą taśmą się guma dobrze tnie. Ja bym zgadywał że któraś z nasypem lutowanym, ale tylko zgaduję.

Konrad

Reply to
KA

jak ja zmrozisz to przetnie ja kazda pila albo nawet pokruszysz ja mlotkiem :-)

Reply to
GG

Witam Jeżeli bloczki nie są grubsze niż 5-6 cm, to mozna wyrzynarką kątową. Sa w sprzedazy noże zamiast brzeszczotów do wyrzynarki, nadają się do filcu, gumy itp.

Reply to
Paweł Pracki