piła/tarcza do gumy

Czy istnieją tarcze lub piły lub coś innego co pozwoli mi przeciąć bloczki
gumowe? wiem że moża ciąć wodą ale to droga usługa
czy możecie mi coś doradzic?
za kazda pomoc
dziekuje
jn
Reply to
Janek
Może zwykłą piłą taśmową się da. Zadzwoń do Sworda i spytaj którą taśmą się guma dobrze tnie. Ja bym zgadywał że któraś z nasypem lutowanym, ale tylko zgaduję.
Konrad
Reply to
KA
Witam Jeżeli bloczki nie są grubsze niż 5-6 cm, to mozna wyrzynarką kątową. Sa w sprzedazy noże zamiast brzeszczotów do wyrzynarki, nadają się do filcu, gumy itp.
Reply to
Paweł Pracki