Neopren lub podobne

Hej

Szukam neoprenu albo czegos podobnego do podszywania rzepow i na przekladki miedzy rurami/profilami a przyczepianymi do nich na rzepach obudowami drobnych urzadzen. Wyciagnalem kawalek neprenu 2mm ze ski-rzepa - jedna powierzchnia laminowana jest tkanina podoba do bawelny, druga to surowy kauczuk o drobnej fakturze, po owinieciu tego wokol metalowej rury nie sposob przesunac, trzyma sie jak przyklejone - o to wlasnie chodzi.

Problem - obdzwonilem sklepy i hurtownie w Krakowie i nie moge kupic niczego poza mikroguma, ta niestety sie nie nadaje (za sliska i nie naszyje na nia rzepu).

Potrzebnych mi jest troche skrawkow do testow oraz wiedzy jakiego dokladnie neoprenu uzyc (nazwa, rodzaj). Czy ktos moze orientuje sie, gdzie mozna kupic neopren w Krakowie albo wysylkowo? Googlujac znalazlem tylko kilka firm, ktore szyja kombinezony dla nurkow, reszta to lipa.

Pozdrawiam Szymon

Reply to
Szymon*

Szymon* pisze:

Z neoprenu robią ochraniacze na mięśnie czy stawy. Czasem w hipermarketach potem niewymiarowe można w dużej ilości po złotówce kupować. Ja się tak ostatnio zaopatrzyłem w Auchanie.

Reply to
Adam Moczulski

Dobry pomysl, zrobie sobie wycieczke krajoznawcza po marketach. Dzieki! Sz.

Reply to
Szymon*

Szymon* pisze:

Ewentualnie na allegro neoprenowe pasy odchudzające zaczynają się od

5zł. Pewnie w hurtowniach z chińszczyzną będą jeszcze taniej.
Reply to
Adam Moczulski

Myślałem o tym, to co macałem jest dwustronnie laminowane, ja potrzebuje z jednej strony goły kauczuk (gumę). W poniedziałek będę dzwonił do firmy od skafandrów dla nurków, większe zakupy to pewnie w USA ;) Pozdrawiam! Szymon

Reply to
Szymon*