Odlew z pianogumy albo czegoś zbliżonego?

Witam gruopwiczów,
Wiem, że siedzi tu wiele mądrych głów i ludzi z różnych dziedzin, więc
zwracam się z prośbą o radę...
Mam taki problem: poszukuję "czegoś" co pozwoli mi wykonać dywanik do
zabytkowego samochodu. Problem w tym, że oryginalnie dywanik był robiony tak
(w kolejności od spodu):
- warstwa jakiejś "folii";
- jakaś pianka/pianoguma/coś_jeszcze_innego;
- wykładzina.
Całość wykonana najprawdopodobniej we wtryskarce, bo była ładnie dopasowana
do kształtu podłogi (podłoga nie jest taka równa jak we współczesnych
samochodach, więc odpada położenie kawałka wykładziny.
Jakim materiałem zastąpić tą oryginalną pianę/gumę/etc...? Myślałem o piance
montażowej "wylanej" na położoną folię i wyrównaną od góry (potem
wykładzina), ale to będzie zbyt kruche... Ktoś wbije np. obcas lub postawi
coś cięższego i taka dziura zostanie. Najlepsza byłaby chyba właśnie jakaś
pianoguma (albo mikroguma) ale spotkałem się z tym jedynie w formie płyt, a
ja potrzebuję coś co będę mógł (jak piankę montażową) wylać na "podłogę" jak
do formy... A może jakoś inaczej do tego podejść?
Z góry dziękuję za pomoc. Wierzę w Was! ;)
PS.wybaczcie długość posta
PS2.jeśli coś to komuś pomoże to W123 :)
Reply to
Valamarth
Dziękuję, dziękuję. Może coś z krajowych produktów
przykład elastyczny Gumosil AD-1
życzę. Zarówno w warsztacie jak i na drogach
Reply to
mirek
Dzięki za podpowiedź - na pewno się zainteresuję. To zdaje się tworzy jednolitą masę po wyschnięciu, prawda? Taka pianoguma byłaby lepsza, bo lżejsza... ale oczywiście jeśli się nie da to nie będę wybrzydzał :) Jaką to cudo ma "wydajność"? Z takiego opakowania 1kg ile mi wyjdzie gotowego materiału odlanego? Bo boję się czy to nie wyjdzie bardzo drogo...
A dziękować :) I nawzajem...
Valamarth
pomyślał bym o dodaniu wypełniacza, czymś w rodzaju kulek styropianowych, które w niewielkiej ilości można sobie samemu wytworzyć przy pomocy rak i odpadów styropianu.
Reply to
Padre
Użytkownik "Padre" snipped-for-privacy@no.net napisał w wiadomości news:h4pi2j$85n$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...
Ooooooooooo! I właśnie dlatego rzuciłem temat na grupę :) Dzięki wielkie za pomysł... tego mi brakowało. Jak znajdę chwilę to się pobawię i dam znać jak wyszło...
Oczywiście ew. dalsze pomysły i rady mile widziane :)
Valamarth