Poradnik budowlany-książka

Witam, szukam dobrego i sprawdzonego poradnika budowalnego, zna ktoś takowy?
Ja jestem bardzije mechaniczny, ale to grupa dla inżynierów, więc jakis
budowlaniec się pewnie znajdzie :P.
Reply to
Stolat
pl.misc.budowanie
a ze swojej strony polecam jakis nowy (2009/2009) poradnik majstra budowlanego.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Użytkownik "Stolat" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:h46gd3$c2u$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...
pl.misc.budowanie watki uzytkownika kiki i masz poradnik teraz nawet chyba to poskladal i wrzucil gdzies na strone...
Reply to
HANA