[RC reklama] Promocja regulatorów JES Advance 3P w Airhobby

Witam Zapraszam do zakupu regulatorów JES Advance 3P w promocyjnych cenach, szczegóły:

trwa do wyczerpania zapasów i jest dostępna dla wszystkich.

Reply to
Norbert

tu trochę taniej...

nie moja aukcja

Reply to
batched

Użytkownik "Norbert" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cs0ao5$dh0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

E... tam. Macie silniki trzyfazowe. To wszyscy mają. Ale macie coś jeszcze. SILNIKI DWUFAZOWE ! Chciałbym taki do testów. Zapłacę, ale musi być "dwufazowy". Mo i czy macie do nich "dwufazowe regulatory" :-)

Trochę złośliwy jestem, ale czasmi jak coś przeczytam to nie mogę ...

Pozdrawiam, CodiJack.

Reply to
CodiJack

Te silniki modelarskie, które potocznie nazywamy trójfazowymi, a powinniśmy nazywać bezszczotkowymi, można właśnie na upartego nazwać dwufazowymi :) Tam jednocześnie pracują tylko dwa uzwojenia, na które podawany jest sygnał przesunięty fazowo, a trzecie uzwojenie zwraca regulatorowi informacje o wzajemnym położeniu statora i rotora. To ile płacisz za silnik dwufazowy? ;))) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Ej ludzie co to za promocja/ Ceny takie jak wszędzie..

Reply to
piq1

Eee... widocznie wszędzie jest promocja? ;)

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisał w wiadomości news:cs0rjl$rsi$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Dużo. I za regler też. ;) Poważnie, chodzi mi o to że w sklepie modelarskim, otwieram witrynę i co się rzuca w oczy? "Silniki dwufazowe" w menu. Z ciekawości otwieram, a tam co? Speed-y i inne szczotkowce. Komuś ze sklepu pomieszaly się pojęcia, bo jak wystają 3 druty to trzyfazowy, jak 2 to pewnie dwufazowy. Ignorancja czy przeoczenie? A może to ciastkarz sklep prowadzi? Pozdrawiam, CodiJack.

Reply to
CodiJack

Witam - nic się nikomu nie pomieszało. Jakoś wziąłem to z mowy potocznej, choć przyznaję, nie zawsze prawidłowej.

Na to nie wpadłem, bo pewnie miałbym regulatory co najmniej 4-fazowe.

Ani jedno, ani drugie.

Próbujesz obrazić mnie czy cukierników, bo nie wiem kto to jest "ciastkarz" ( Trochę złośliwy jestem, ale czasami jak coś przeczytam to nie mogę ...) Jeśli o mnie chodzi, to ciastka lubię i także umiem upiec, więc chyba nie jest to powód do wstydu.

Cos mi się wydaje, że napisałeś swojego posta tylko po to, żeby ktoś Ci przyznał rację, co niniejszym czynię - a do reszty grupowiczów zwracam się z pytaniem: Czy Waszym zdaniem taki podział jest do przyjęcia?

Reply to
Norbert

Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisał w wiadomości news:cs0s5q$1fu$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Witam Dobrze "promocyjni wymuszacze" dodatkowy rabat za dopisek _grupa_ -5% ceny regla.

A swoją drogą to dziękuję bardzo za opinie, bo nie jestem w stanie co dzień konfrontować cen z innymi sklepami. Tu szczególne podziękowania Kojocikowi za jego wkład w wymuszenie tego na mojej leniwej osobie :-)

Reply to
Norbert

To prawda, ale tak sobie pomyslalem jak to dziala przy uzwoleniu "delta" ? Przeciez prady "pracujace" rozplywala sie takze przez trzecie uzwojenie a sygnal indukowany w trzecim uzwojeniu jest taki malutki :-) Krzysiek

Reply to
koleszcz

tz.? potocznie te silniki nazywa się dwufazowymi?

do przyjęcie jest :) to tylko kwestia nazewnictwa :), co do poprawności to IMHO błędny podział.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Predator

pierwsze słyszę...

Ani on "fazowy", ani tym bardziej "dwu" :) - bez sensu IMHO

Reply to
Jakub Witkowski

No to niech bedzie 'jednofazowe' i juz :)

Reply to
Sveio

OK! Juz zmienione na "szczotkowe" i "bezszczotkowe" - dzięki za opinie.

Reply to
Norbert

Może aby było naukowo to nazwać kategorie komutatorowe i bezkomutatorowe? Tylko czy mniej przemądrzali klienci będą wiecieć co to?

Ukłony, KiT

P.S. 5% i podlega negocjacjom ? :)

Reply to
KiT

Przyznam że nie mam tu pewności, bo nie studiowałem szczegółow sterowania takim silnikiem, ale zakładam, że jeśli oznaczymy kolejne przyłącza silnika jako A B i C to po prostu w każdej chwili czasu między jedną z par (A-B, B-C lub C-A) nie ma różnicy potencjałów wymuszanej przez regulator, to znaczy że między tymi punktami nie płynie prąd i tam w danej chwili regler prowadzi "nasłuch" pojawiających się prądów od indukcji. W tym momencie nie ma znaczenia czy to jest delta, czy trójkąt. W pierwszym przypadku nasłuch jest na długości dwóch uzwojeń, a w drugim na długości jednego i tyle. Niech mnie poprawi ktoś kto aktualnie męczy się nad takim reglem, jesli się mylę, bo teraz gdybam. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Napisałem masło maślane :) Miało być oczywiście gwiazda czy trójkąt :) W gwieździe prąd nie płynie w jednej kombinacji pary uzwojeń szeregowych, a w trójkącie w jednym uzwojeniu prąd nie płynie wogóle.

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Oj zaczynacie wydziwiać koledzy :) Nie lepiej zostać przy szczotkowe i bezszczotkowe? Wszyscy wiedzą o co chodzi i nazwa jest najbardziej adekwatna. W układzie silnik bezszczotkowy-regulator, też występuje w pewnym sensie komutator. Tyle, że realizowany na drodze elektronicznej przez regulator :) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Myślałem o tym, ale po wielu pytaniach w stylu: "a co to jest serw?" - bo w opisie regulatora stoi, że "ilość serw...."

:-) pewnie, bardzo lubię klientów którzy wiedzą czego chcą, warunek jest tylko jeden i stanowi go granica opłacalności ale zaproponować na pewno warto - to wie chyba każdy, kto próbował się ze mną targować.

Reply to
Norbert

to jak już tak skrupulatnie podchodzisz do sprawy, to mnie osobiście nie podoba się ładowanie np wszystkich regulatorów do jednego "wora". Jak rozróżniasz silniki to regulatory IMHO też powinny być rozróżnione. Naprawdę ułatwia to przeszukiwanie szczególnie nowym modelarzą!

Nie uznaj tego za czepianie, ale za opinie potencjalnego klienta! A klient przecież zawsze ma rację ;).

Pozdrawiam Darek

Reply to
Predator