[RC reklama] Promocja regulatorów JES Advance 3P w Airhobby

Użytkownik "Norbert" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cs2m5d$13k$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Troszkę już bawię się modelarstwem i nigdy się z taką nazwą nie spotkałem ...

Jak wcześniej napisałem, jak przeczytam coś co mnie rozkłada to nie mogę i muszę cosik napisać. Nikogo nie chcę obrażać, tylko mam takie zdanie, że jak się coś sprzedaje to trzeba mieć o tym pojęcie. Na co dzień spotykam się z handlowcami, którzy tylko sprzedają, a gdy ich spytać trochę więcej to zaczynają się gubić :(

Pozdrawiam, CodiJack.

P.S. Cenię ludzi myślących, którzy potrafią przyznać się do błędu. Więc bez obrazy ... Pomyłki - ludzka rzecz, tylko ten kto nic nie robi nie popełnia błędów.

Reply to
CodiJack

Bardzo trafna uwaga - juz zmienione :-)

Jakie czepianie - jestem wdzięczny. W końcu ja rzadziej zaglądam do własnego sklepu z pozycji klienta i każda krytyka czy sugestia jest mi potrzebna. Do tej pory myślałem, że im mniej podkategorii, tym lepiej, ale tu muszę Ci przyznać rację. Szkoda tylko, że mało osób pisze i zwraca uwagę. Nie na wszystko mam wpływ, ale niektóre rzeczy mogę skorygować błyskawicznie.

Reply to
Norbert

Jakiej obrazy :-) - pogadaliśmy sobie i przy okazji wyniknęła z tego zmiana - IMHO na lepsze. Pozdrawiam serdecznie

Reply to
Norbert