[RC reklama] Najtańsze śmigła GWS w

Witam
Rozwinąłem troszkę ofertę GWS-a, między innymi o śmigła do napędu
bezpośredniego.
Jednocześnie ceny SPADŁY i są to chyba najtańsze śmigła firmy GWS w
Polsce - sprawdźcie proszę i poprawcie mnie, jeśli się mylę.
Do napędu bezpośredniego:
Slow Flyer'ów:
śmigieł pojawiła się też pełna oferta kółek do modeli, pływaki,
podwozia składane, napęd tunelowy i inne....
Reply to
Norbert
Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości ...
Tanie ale najtańsze są w Riku. Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Wlasnie zagladnalem do Riku. Drozej jest tam, srednio o 9zl. Przyklad: GWS 1047; Airhobby 4.36zl, RIKU 13.30zl.
Najtaniej to mial ArtHobby, ale teraz patrze ze drozej jest o 2-3zl. Przyklad: GWS 6030; Airhobby 2.76zl, ArtHobby 5zl.
Wiec nie wiem skad ten mylny wniosek?
Chyba jednak Norbert masz najtaniej. Obys mial spory zapas :-)
Doman
Hmm, widze ze u kazdego inaczej wyswietlaja sie ceny ;)
U mnie wyswietlilo sie 4.22zl
chodzi Tobie o smigla APC - 10x5E - 13.30zl
Jakub
Reply to
Jakub_RC
Użytkownik "Doman" napisał w wiadomości ...
Sprawdź dokładnie czy patrzysz na GWS ! Ja w każdym razie widzę, że w Riku są najtańsze. Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Sorka za wprowadzenie w blad. Chociaz kiepsko jest opisane na stronie - ja patrzylem w Samoloty>Samoloty Slow>Akcesoria>Smigla i tam sa... mowy o firmie nie ma :-/
Ale i tak jest taniej: GWS 9070; Airhobby 3.49zl, Riku 3.52zl. Roznica 3gr!
Reply to
Doman
Użytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisał w wiadomości news:d4o5u6$fe4$1@213.241.34.186...
a moze wiecie gdzie mozna kupic takie tanie skladane smigielka?

Reply to
tomla
Użytkownik "tomla" napisał :
IMO nie ma takich, stosunkowo tanie sa lopatki APC (oczywiscie w TH), ale ich system mocowania jest fatalny. IMO trzeba spilowac oryginalne mocowanie i wywiercic otwor pod klasyczna piaste MP Jet czy Graupner.
Reply to
kojot
Jako iz wygladasz na speca od tematu( ;-) ) to powiedz ogolnie jakie najtansze skladane sa na rynku i gdzie je kupic? Bo skladane smiglielko za mna chodzi... ;-)
Dzieki z wyprzedzeniem,
Reply to
Doman
bardzo przyjemne są łopatki Aeronaut Carbon dostępne u Leszka Jury
Reply to
mRqS
Użytkownik "mRqS" napisał w wiadomości ...
Święta prawda ! Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Gdyby tak jeszcze ktoś mniejsze niż 5x3 GWS-y sprzedawał... To byłby "miód".
Sebastian
Reply to
artmedia2WYTNIJTO
Sluze pomoca :)
Jakub_RC
Użytkownik "Doman" napisał :
Dokładnie jak napisałem - najtańsze łopatki IMO to APC w TowerHobbies 0 jednak wymagają przeróbki Na naszym rynku najtańsze piasty to chyba MPJet w Modelpartner Łopatki - ale raczej do motoszybowców - Aeronauta - Modelpartner i Riku. Tu generalnie nie jest za bogato na rynku - bo jeszcze można kupić łopatki Graupnera w ArtHobby i Riku. Na allegro bywają czasem łopatki Robbe.
BTW - czy ktoś zauważył nagle "urozsadnienie"cen śmigieł APC do elektryków w Riku?
Reply to
kojot
Witam
"kojot" snipped-for-privacy@post.xxx.pl> napisał:
Ja zauważyłem. A zauważyłeś, że ich ceny dziwnie zbliżyły się (chociaż jeszcze nie wyrównały) do cen w sklepie Air Craft w Japonii. Właśnie czekam na przesykę stamtąd i gdyby nie to, że o tym "urozsądnieniu" dowiedziałem się zbyt późno zamówiłbym w Riku.
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów