[RC reklama] Najtańsze śmigła GWS w

Witam Rozwinąłem troszkę ofertę GWS-a, między innymi o śmigła do napędu bezpośredniego. Jednocześnie ceny SPADŁY i są to chyba najtańsze śmigła firmy GWS w Polsce - sprawdźcie proszę i poprawcie mnie, jeśli się mylę.

Do napędu bezpośredniego:

Slow Flyer'ów:
śmigieł pojawiła się też pełna oferta kółek do modeli, pływaki, podwozia składane, napęd tunelowy i inne....

Reply to
Norbert

Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości ...

Tanie ale najtańsze są w Riku. Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Wlasnie zagladnalem do Riku. Drozej jest tam, srednio o 9zl. Przyklad: GWS 1047; Airhobby 4.36zl, RIKU 13.30zl.

Najtaniej to mial ArtHobby, ale teraz patrze ze drozej jest o 2-3zl. Przyklad: GWS 6030; Airhobby 2.76zl, ArtHobby 5zl.

Wiec nie wiem skad ten mylny wniosek?

Chyba jednak Norbert masz najtaniej. Obys mial spory zapas :-)

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Hmm, widze ze u kazdego inaczej wyswietlaja sie ceny ;)

U mnie wyswietlilo sie 4.22zl

chodzi Tobie o smigla APC - 10x5E - 13.30zl

Jakub

Reply to
Jakub_RC

Użytkownik "Doman" napisał w wiadomości ...

Sprawdź dokładnie czy patrzysz na GWS ! Ja w każdym razie widzę, że w Riku są najtańsze. Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Sorka za wprowadzenie w blad. Chociaz kiepsko jest opisane na stronie - ja patrzylem w Samoloty>Samoloty Slow>Akcesoria>Smigla i tam sa... mowy o firmie nie ma :-/

Ale i tak jest taniej: GWS 9070; Airhobby 3.49zl, Riku 3.52zl. Roznica 3gr!

Reply to
Doman

Użytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisał w wiadomości news:d4o5u6$fe4$1@213.241.34.186...

a moze wiecie gdzie mozna kupic takie tanie skladane smigielka?

Reply to
tomla

Użytkownik "tomla" napisał :

IMO nie ma takich, stosunkowo tanie sa lopatki APC (oczywiscie w TH), ale ich system mocowania jest fatalny. IMO trzeba spilowac oryginalne mocowanie i wywiercic otwor pod klasyczna piaste MP Jet czy Graupner.

Reply to
kojot

Jako iz wygladasz na speca od tematu( ;-) ) to powiedz ogolnie jakie najtansze skladane sa na rynku i gdzie je kupic? Bo skladane smiglielko za mna chodzi... ;-)

Dzieki z wyprzedzeniem,

Reply to
Doman

bardzo przyjemne są łopatki Aeronaut Carbon dostępne u Leszka Jury

Reply to
mRqS

Użytkownik "mRqS" napisał w wiadomości ...

Święta prawda ! Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Gdyby tak jeszcze ktoś mniejsze niż 5x3 GWS-y sprzedawał... To byłby "miód".

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Sluze pomoca :)

Jakub_RC

Użytkownik "Doman" napisał :

Dokładnie jak napisałem - najtańsze łopatki IMO to APC w TowerHobbies 0 jednak wymagają przeróbki Na naszym rynku najtańsze piasty to chyba MPJet w Modelpartner Łopatki - ale raczej do motoszybowców - Aeronauta - Modelpartner i Riku. Tu generalnie nie jest za bogato na rynku - bo jeszcze można kupić łopatki Graupnera w ArtHobby i Riku. Na allegro bywają czasem łopatki Robbe.

BTW - czy ktoś zauważył nagle "urozsadnienie"cen śmigieł APC do elektryków w Riku?

Reply to
kojot

Witam

"kojot" snipped-for-privacy@post.xxx.pl> napisał:

Ja zauważyłem. A zauważyłeś, że ich ceny dziwnie zbliżyły się (chociaż jeszcze nie wyrównały) do cen w sklepie Air Craft w Japonii. Właśnie czekam na przesykę stamtąd i gdyby nie to, że o tym "urozsądnieniu" dowiedziałem się zbyt późno zamówiłbym w Riku.

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów