RC regulator GWS instrukcja

Witam
Prosze o pomoc. Poszukuję polskiej instrukcji obsługi do regulatora
trójfazowego firmy GWS typ ESC15A. Przy okazji może jakieś opinie o tym
reglu.
Z góry dziekuję za pomoc.
Pozdrawiam
Marek Popów
Latające RC
Reply to
Marek Popów
"aoj" snipped-for-privacy@op.pl napisał:
Wielkie dzięki!!!. Bardzo mi pomogłeś, tym bardziej, że już mam ten regulator. Tak trzymaj ;-))
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów
Nie zamierzałem Ci wcale pomagać. Zanim kupisz pomyśl, poradź się. To nie boli. Chciałeś zaoszczędzić. A figa. Za to się płaci. Pa
Kupując regulator nie miałeś pojęcia gdzie go kupujesz? Chciałeś zaoszczędzić?
Reply to
aoj
Witam
snipped-for-privacy@op.pl wydalił z siebie następujący tekst:
Jeżeli nie chciałeś pomóc, to nie zaśmiecaj chociaż grupy bzdurnymi poradami, które nic nie wnoszą. Ta grupa właśnie dlatego istnieje, żeby sobie pomagać. Przez ludzi takich jak ty, którzy w napadzie grafomanii wypisują cokolwiek, żeby tylko pisać, jest tu coraz mniej modelarzy kompetentnych i szanujących czas swój i innych. Naucz się prawidłowo cytować i podpisywać posty.
Zanim coś napiszesz - pomyśl, poradź się. To nie boli.
Bardzo smaczny owoc. Polecam.
Taką formę pożegnania zostaw sobie dla dziewczyny/chłopaka (niepotrzebne skreślić).
Bez pozdrowień. Marek Popów
Reply to
Marek Popów
U¿ytkownik ""Marek Popów"" ...
Cze¶æ,
Angielska pewnie lada chwila bêdzie tu:
GWS zaczê³o trochê pracowaæ nad swoimi stronami. Niestety nie wiem, sk±d polsk± :(
Pozdrawiam i owocnych poszukiwañ ¿yczê,
Kaper

Kaper