[RC Reklama] Promocja Mikołajkowa do 6.12.2004 w Airhobby

Witam serdecznie!
Słowo się rzekło - zatem mam przyjemność ogłosić Mikołajkową promocję.
Zasady są proste:
-rabat dla każdego użytkownika grupy pl.rec.modelarstwo w wysokości 6%
-rabat nie jest zależny od kwoty zamówienia - działa już od 1zł :-)
-rabaty nie sumują się (z rabatem 5% za zakup > 500zł)
-promocja trwa od chwili niniejszego ogłoszenia do 6.12.2004r. do godziny
24:00
Jedyny _konieczny_ do spełnienia warunek to dopisek na zamówieniu "-6% na
Mikołajki" oraz podanie swojej nazwy użytkownika grupy.
Z pośród uczestników promocji wylosuję za pośrednictwem "sierotki" (czyt.
żony) trzy osoby, którym zwiększę przewidziany promocją rabat do 10%. O
wyniku losowania powiadomię na grupie 7 grudnia, podając nazwy wylosowanych
użytkowników.
Zamówienia i pytania można składać bezpośrednio w sklepie:
adres:

mailem: snipped-for-privacy@modelarz.com
fax-em: (22) 754-33-80
lub telefonicznie 0-601-277-644
Jednocześnie proszę o uwagi i opinie odnośnie promocji, sklepu - nie
pozostanę obojętny na Wasze sugestie.
Dziękuję i Pozdrawiam
Reply to
Norbert
I tak IMHO powinna wyglądać reklama w internecie. Nie nachalna, treściwa, czytelna, kulturalna i zachęcająca... Brawo! Oby tak dalej!
Reply to
Maciej Kujawa
Użytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:coq8ld$886$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
tylko żony sprowadzonej do roli sierotki szkoda :D
Reply to
h22a5
Witam. Z okazji Mikołaja wystawiłem na allegro regulatory procesorowe do speeda 400 w cenie tylko 50zl. Zostało jeszcze 8sztuk. Zainteresowanych zapraszam na Allegro:
pozdrawiam
Reply to
Bodzioch A.
Troszkę OT... U mnie w Kołobrzegu na święta wszystko drożeje o jakieś 20% :(
Reply to
Dzozi
Nie martw sie wszedzie tak jest... U mnie tez(Warszawa)...
Reply to
Doman