[RC Reklama] Promocja Mikołajkowa do 6.12.2004 w Airhobby

Witam serdecznie! Słowo się rzekło - zatem mam przyjemność ogłosić Mikołajkową promocję. Zasady są proste:

-rabat dla każdego użytkownika grupy pl.rec.modelarstwo w wysokości 6%

-rabat nie jest zależny od kwoty zamówienia - działa już od 1zł :-)

-rabaty nie sumują się (z rabatem 5% za zakup > 500zł)

-promocja trwa od chwili niniejszego ogłoszenia do 6.12.2004r. do godziny

24:00

Jedyny _konieczny_ do spełnienia warunek to dopisek na zamówieniu "-6% na Mikołajki" oraz podanie swojej nazwy użytkownika grupy.

Z pośród uczestników promocji wylosuję za pośrednictwem "sierotki" (czyt. żony) trzy osoby, którym zwiększę przewidziany promocją rabat do 10%. O wyniku losowania powiadomię na grupie 7 grudnia, podając nazwy wylosowanych użytkowników.

Zamówienia i pytania można składać bezpośrednio w sklepie: adres:

mailem: snipped-for-privacy@modelarz.com fax-em: (22) 754-33-80 lub telefonicznie 0-601-277-644

Jednocześnie proszę o uwagi i opinie odnośnie promocji, sklepu - nie pozostanę obojętny na Wasze sugestie. Dziękuję i Pozdrawiam

Reply to
Norbert

I tak IMHO powinna wyglądać reklama w internecie. Nie nachalna, treściwa, czytelna, kulturalna i zachęcająca... Brawo! Oby tak dalej!

Reply to
Maciej Kujawa

Użytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:coq8ld$886$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

tylko żony sprowadzonej do roli sierotki szkoda :D

Reply to
h22a5

Witam. Z okazji Mikołaja wystawiłem na allegro regulatory procesorowe do speeda 400 w cenie tylko 50zl. Zostało jeszcze 8sztuk. Zainteresowanych zapraszam na Allegro:

pozdrawiam

Reply to
Bodzioch A.

Troszkę OT... U mnie w Kołobrzegu na święta wszystko drożeje o jakieś 20% :(

Reply to
Dzozi

Nie martw sie wszedzie tak jest... U mnie tez(Warszawa)...

Reply to
Doman