Początkujący

CZE Otrzymałem od kuzyna rozbity model samolotu ze styropianu i chciałbym coś zbudować i przełożyć aparaturę. Jestem początkującym i nie mam oświadczenia ale zapał jest :)

Co zbudować na początek aby było łatwo. Przeczytałem o tym depromie - może to? i wzmocnić? i jaki model budować.

aparatura 3kanały 27mhz

2 duże serwa (?) silnik 400 z regulatorem a smigło to nie wiem - ale jest aku 7x1300mAh

to sie dowiedziałem

pozdrawiam i licze na pomoc... :)))

Reply to
Harry

Łukasz, napisz skąd jesteś może, w pobliżu twojego miejsca zamieszkania jest ktoś, kto mógłby Ci pomóc.

Czy zaglądałeś już na poniższą stronę ?

Radek Pilski

Witam jestem z Oświęcimia ale pracuje w krakowie.

Pierwsza myśl jaka mi wpadła do głowy to grupa więc czym prędzej wyszukałem i dodałem do KNode'a jako że nie używam Windy.

Kilka stron juz przejżałem i zessałem nawet plany ale co z tego jak trochę nie kapuje zasad jaka waga, rozpiętość, szybkość etc. jak dobrać model do tego sprzętu który posiadam żeby nie okazało się że model nie poleci bo......

pozdrawiam Łukasz

Reply to
Harry

Moja rada: Poczytaj artykuły na PWM (PWM = Polska Witryna Modelarska) dla początkujących i skontaktuj się z modelarzami w Oświęcimiu lub Krakowie - wiem że i w jednym, i drugim mieście są aktywni modelarze, którzy być może Ci pomogą (niby dlaczego mieliby nie pomóc). W Krakowie jest lotnisko modelarskie Czyżyny, było o tym jakoś niedawno - tam z pewnością spotkasz innych modelarzy.

Pozdrawiam, Radek

Reply to
Radek Pilski