"znaleziony" model samolotu RC - Warszawa Wilanów

Cześć,
Latam na paralotni na Wilanowie i namierzyłem model samolotu rc, który
zapewne "zerwał" się któremuś z kolegów modelarzy. Niestety - nie mam
bezpośredniego kontaktu z modelarzami, więc, jeśli znacie osobę, która
w ostatnim czasie straciła swoje cacko, i chce je odzyskać, to mogę
podać precyzyjne współrzędne GPS, gdzie ten model leży. Niestety - nie
miałem czasu ani możliwości zabrania tego modelu z miejsca gdzie
zalega.
Ewentualnie jeśli są inne fora, przez które się kontaktujecie, to
przekażcie tą informację.
Zainteresowanego proszę o kontakt telefoniczny.
pozdrawiam,
Tomasz Surma
tel. 606 202 665
Reply to
TS
Użytkownik TS napisał:
For jest kilka, osobiście rozpuszczę wici wśród znajomych z wawki. Bardzo często ludzie podpisują swoje samoloty. Może jeszcze będziesz miał możliwość go podnieść.
[...]
Przy okazji wielkie dzięki i szacuneczek za postawę, rzadkość w obecnych czasach.
Reply to
AlexY
juz podałem te informacje na bardzo obleganym forum polskie forum modelaskie Rc
Użytkownik "AlexY" snipped-for-privacy@irc.pl napisał w wiadomości news:2%2zq.67085$ snipped-for-privacy@newsfe08.ams...
Reply to
Jerzy
Dzięki za przesłanie. Zainteresowany się już do mnie zgłosił, i mam nadzieję, że wkrótce odnajdzie swoją zgubę:
pozdrowienia, TS
Reply to
TS