Warszawa - Auta RC

Witajcie!
Czy ktoś z Warszawy jeździ w IC-8 Truggy?
Także trochę przydałaby się opinia na temat sklepów RC Wróblik, Strefa
Hobby i RC Brum w sprawie ewentualnego serwisowania EC-10 MT.
Pozdrawiam. KAcper
--
Mail => www.rot13.com

W dniu 11-03-18 03:07, Kacper Perschke pisze:

Zdecydowanie nie polecam StrefyHobby w dziedzinie serwisu. Co ja się nawalczyłem z reklamacjami wadliwych akumulatorów to tragedia. Próby spławiania klienta na każdym kroku.
--
Tom01

hejka

a jakie pakiety u nich reklamowae?
pozdro
W dniu 11-03-19 01:56, Talerz pisze:

NOSRAM 5000
--
Tom01

Tak właśnie powinno się postępować z nieuczciwymi sprzedawcami. Pozdrawiam grupę