beton polimerowy - technologi aprodukcji

witam

szukam informacji na temat technologii produkcji betonu polimerowego, znalazłem różne ciekawe artykuły na temat samego betonu polimerowego ale nic o technologii nie znam się na temacie za bardzo i nie wiem czy produkcja "zwykłego" betonu różni się od tego polimerowego więc gdyby mógł mnie ktoś oświecić/poinformować "jak to jest"? cenne będą linki, sznurki lub namiary na publikacje

jeżeli ma to jakieś znaczenie chodzi o obecnie stosowane technologie

dziękuję za uwagę blekot

Reply to
blekot