beton

To jakis jednokierunkowy beton, czy pierwsze obciazenie go naruszylo ?

P.S.

Mosiadz taki kruchy ?

Obstawiam to drugie. Poza tym, na węższym boku były jakies wypustki i wydaje sie, że pekniecia propagują właśnie od nich, ale może zbieg okoliczności.

Reply to
Marcin Debowski

Swoją drogą zadziwiająca jest popularność press kanałów. Co w tym ludzie widzą? Kiedyś widziałem prasowanie prawdziwego diamentu za kilka set tys $,... jakaś firma jubilerska ufundowała....

Reply to
Marek

Teraz wiesz czemu się muruje na płask a nie na sztorc :)

Reply to
Marek

Kanały są potrzebne. Można się przyjrzeć komentarzom ludków, jestem prawie pewien że to jest cenny materiał do różnych badań. Reakcje od "jebło to jebło, na chuj drążyć" do omal dysertacji ludzi naiwnie objaśniających co zaszło trollom powtarzającym "aciemu".

W dniu 2019-11-19 o 10:36, Marek pisze:

Baba na płask i deska na sztorc każdy ciężar wytrzyma. :)

Reply to
t-1

No wiesz - malo kto ma prase i moze powiedziec ze widzial co sie dzieje przy duzym nacisku. A niektore to nawet widowiskowe :-)

Nie wiem , ale ja zawsze lubiłem na to patrzeć. To znaczy odkąd pamiętam. Zgniatałem czym się dało w dzieciństwie. Największym moim osiągnięciem była prasa zrobiona z piłki do rugby, desek i kompresora do pompowania opon. Za ramę do prasy robiła "antyczna" szafa, bo była wstawiona na styk pod sufit, więc nie podnosiła się do góry podczas sprasowywania.

Reply to
robot