Wytrzyma?o??- p?aska p?yta

Witam,
Jestem czasowo w oderwaniu od moich książek i poradników, a potrzebuję
ugryźć temat, który w tabelkach chyba występuje:
1. Prostokątna płyta utwierdzona na trzech krawędziach, obciążona
punktowo
2. to samo, ale utwierdzona na dwóch bokach o wspólnym wierzchołku.
Potrzebne max. naprężenia gnące
Czy ktoś wie w jakim poradniku da się taki przypadek znaleźć?
Dzięki
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Użytkownik "Konrad Anikiel" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@f19g2000yqh.googlegroups.com... Witam, Jestem czasowo w oderwaniu od moich książek i poradników, a potrzebuję ugryźć temat, który w tabelkach chyba występuje: 1. Prostokątna płyta utwierdzona na trzech krawędziach, obciążona punktowo 2. to samo, ale utwierdzona na dwóch bokach o wspólnym wierzchołku. Potrzebne max. naprężenia gnące
Czy ktoś wie w jakim poradniku da się taki przypadek znaleźć? Dzięki Konrad
Mam pod ręką trzy tomy "Poradnika inżyniera mechanika" Warszawa 1968...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów. Nie każdy Żywiec to piwo...
Reply to
Krzysztof Tabaczynski