Re: Wytrzyma?o??- p?aska p?yta

Mam pod ręką trzy tomy "Poradnika inżyniera mechanika"

> Warszawa 1968...

No i co tam w tym poradniku? Konrad

No i co tam w tym poradniku? Konrad

Ja Cię bardzo przepraszam, ale ja jestem tylko prostym informatykiem i musisz mi podpowiedzieć w jakim dziale tego szukać.

...rozumiem, że chodzi Ci o ugięcie pod wpływem działającej siły?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów. Nie każdy Żywiec to piwo...

Reply to
Krzysztof Tabaczynski

...rozumiem, że chodzi Ci o ugięcie pod wpływem

> działającej siły? >

Tak. To znaczy nie ugięcie, tylko naprężenie, ale to będzie w tej samej rubryczce. O ile będzie, bo okazuje się że nie tak łatwo o taki przypadek w gotowcach. Konrad

Tak. To znaczy nie ugięcie, tylko naprężenie, ale to będzie w tej samej rubryczce. O ile będzie, bo okazuje się że nie tak łatwo o taki przypadek w gotowcach. Konrad

Znalazłem rozdział "Płyty cienkie". Przed tabelką są dwa wzory "Natężenia reakcji brzegowych", dla x=const i y = const. Jest i tabelka. Są tam trzy pozycje - brzeg swobodny, brzeg sztywnie utwierdzony, podparcie przegubowe (swobodne). Wzory w tabelce dotyczą "Analitycznego wyrażenia warunków brzegowych".

Następny rozdział to "Płyty kołowe ociążone osiowo symetrycznie". :-)