napięcie sieciowe w RPA

Jak w temacie. Ktoś może wie gdzie tego poszukać?

Pozdrawiam Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

Polish Embassy

14 Amos Street, Colbyn, Prelbyn, Pretoria 0083 Tel: +2712 43 26 31, 43 26 21, Fax: 43 26 08 E-mail: snipped-for-privacy@pixie.co.za
Reply to
KA

----- Original Message ----- From: "KA" snipped-for-privacy@b.c Newsgroups: pl.sci.inzynieria Sent: Monday, January 16, 2006 11:53 AM Subject: Re: napięcie sieciowe w RPA

Też o tym pomyślałem Chyba najpewniejszy sposób. Dzięki.

Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

Co ciekawe Pan w Warszawie powiedział że wtyczki są inne a napięcie podobne i kazał mi szukać w Internecie mądrala.

Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

A co ty tam chcesz w tym RPA? Tam można głównie w dziób dostać na ulicy.

Konrad

Reply to
KA

jest wszystko oprocz RPA :/

NoRek

Dnia 2006-01-16 12:55, Użytkownik NoRek napisał:

South Africa po angielsku.

Reply to
Michał Grodecki

Użytkownik "KA" snipped-for-privacy@b.c napisał w wiadomości news:dqfv56$fhv$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Maszyny mamy tam wysłać, ale zamówienie nie trafiło bezpośrednio do nas(jest to nieco skomplikowane) więc zastanawiam w jakim standardzie je przygotować czy europejskim czy USA?

Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

Pozdrawiam Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

Nie wierzę że dostawca nawet OEMowy nie może skontaktowac się z klientem i się dowiedzieć co ma mu wysłać. Sam się prosisz o kłopoty.

Konrad

Reply to
KA

fakt :)

Reply to
NoRek

To nie zupełnie tak ja mam wykonać maszyny w wersji Europejskiej ale z przyzwyczajenia wole sprawdzić czy na 100%. Każdy się myli a ja jestem młody...

Kanti

Reply to
kanti" <wesoly-traktor(wytnij

Oczywiście sam najlepiej wiesz co masz zrobić, ale przypomina mi się historia promów, które Stocznia Szczecińska robiła jakiemuś włoskiemu armatorowi. W zamówieniu była pomyłka. Taka, że prom nie spełniał wymogów przepisów towarzystwa, które miało go odbierać. Promy miały być zdaje się dwa. Biuro konstrukcyjne w pełni swiadome co robi, nie dogadało sie z klientem, tylko puściło dokumentację zgodną z zamówieniem do produkcji. Inspektor oczywiście promów nie odebrał i sprawa poszła do sądu. Przegrała stocznia. Na swój koszt musiała promy przerabiać i płacić za ponowny odbiór i opóźnienie w dostawie.

Konrad

Reply to
KA

Europejskie std. 220-240 V, 50Hz, ale wtyczki i gniazdka sa Typu "M' (15 A), uzywane wylacznie w RPA, Swaziland oraz w Lesotho. (Podobne do wtyczek i gniazdek hinduskich typu "D' ale o wiekszej srednicy)

SABS (South African Bureau of Standards):

SABS IEC 60309-1 1999 Plugs, socket-outlets and couplers for industrial purposes Part 1: General requirements

SABS IEC 60884-1 1994 Plugs and socket-outlets for household and similar purposes Part 1: General requirements SABS IEC 60884-2-3 1989 Plugs and socket-outlets for household and similar purposes

Part 2-3: Particular requirements for switched socket-outlets without interlock for fixed installations.

SABS IEC 60884-2-4 1999 Plugs and socket-outlets for household and similar purposes Part 2-4: Particular requirements for plugs and socket-outlets for SELV

Alec

Reply to
Alec

On Mon, 16 Jan 2006 11:56:33 +0100, "kanti"

W ambasadzie moga miec specjalne zasilanie :-)