Teddy lub inny pchacz - plany ?

Szukam planow modelu Teddy albo czegos podobnego. Potrzebuje jakiegos trenerka z napedem pchajacym, poniewaz po pierwszych doswiadczeniach z lataniem mam juz dosyc prostowania osi mojej 400-ki :> i podwozia. Jak juz ma sie cos rozwalac, to niech bedzie to kawal miekkiego, taniego styropianu robiacy za dziob, a nie zespol napedowy z przodu.

Pozdrowienia

Piotr

Reply to
-=\Pioter/=-

Motylek Jarka Hajduka. Plany znajdziesz na PWM. Jest to jednak model przeznaczony raczej do 280 z przekładnią. Chyba, że go przeskalujesz. Radek

Reply to
Radek Pilski

Ajoo popelniony przez Kube -

Motylek(zreszta Wazka tez) popelniony przez Jarka -

Doman

IMHO nie trzeba przeskalować, ja popełniłem troche (hehehe) zmodyfikowanego Motylka i napędzałem go 280 z bezposrednio zamontowanym gunterkiem (opis i fotki na mojej stronie

). Silnik co prawda sie sfajczył ale myslę że 400 to będzie w sam raz.

Reply to
Teos

Dnia 2004-11-03 10:21, Użytkownik Teos napisał:

Tylko, że skrzydła się prawdopodobnie złożą przy próbie pętli, dlatego trzeba trochę wzmocnić płat. Ale wielkość jest wystarczająca

Reply to
Jakub Witkowski

JW> Tylko, że skrzydła się prawdopodobnie złożą przy próbie pętli, JW> dlatego trzeba trochę wzmocnić płat.

Co też opisałem na mojej stronie ;-)))

Reply to
Teos