3-wojna

Panowie co wy wyrabiacie?Cała Polska was czyta, a już myślałem że modelarzy to nic nie poróżni?A tu wojna o koszulki.Kazdy niech sprzedaje ,kupuje co chce bo
sami wiecie jak w naszej polsce jest,wiec trzymajmy sie razem a nie sprzeczajmy sie, my modelarze.SPOKOJNYCH LOTÓW.

Witam Tacy są właśnie Polacy , żadnej solidarności i zjednoczenia ,tylko jeden drugiemu kołki w szprychy wsadza , i oto powód dlaczego wszystko kuleje i nic nikt nie rozwija tylko niszczy , typowy stalinizm.
pozdrawiam stefan

nic
Święte słowa.... Bo dlaczego ktoś ma mieć lepiej ? Lepiej zgnębić, skrytykować i wyśmiać.
pozdrawiam Waldek
Ja tak nie myśle.

Dnia 2004-06-28 23:04, Użytkownik bogdan napisał:

Ja odebrałem to raczej jako próbę uświadomienia koledze Waldkowi że naraża się na potencjalnie duże i nieprzyjemne konsekwencje. I nie było tutatj specjalnych złośliwości czy gnębienia.
Tak samo zareagował bym widząc rowerzystę jadącego deszczową nocą po autostradzie bez świateł. Wolałbym się przynajmniej upewnić, że gość wie co robi i na co się naraża. Oczywiście są tacy, co wolą olać: "niech jedzie, jego sprawa".
--
Jakub Witkowski
z domeny gts /kropka/ pl

modelarzy to

chce bo

sprzeczajmy
Drogi Kolego
piszesz:

wszystkich mlodych modelarzy ............ albo nie

Pozwolilem sobie zlozyc dwa fragmenty Twojej wypowiedzi, abys zobaczyl skad sie bierze to nieodpowiadanie i co Ty moglbys zrobic aby to zmienic

bez komentarza...

O ile pamietam nie chodzilo tam o impreze, lecz o fakt spamowania przez organizatorow. To chyba dwie rozne sprawy.
Co do reszty..... to nie narzekaj, nie osadzaj (bo niby jakim prawem), ale wez sprawe w swoje rece i wystartuj jakakolwiek pozytywna inicjatywe. To nie jest takie trudne, trzeba tylko chciec zrobic cos nie tylko dla siebie. Jesli chcesz sie przekonac ze jest to mozliwe to zapraszam do odwiedzenia naszego Wirtualnego Klubu Modelarzy RC http://alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/index.php ? sid44371bd18a4c7e8846e77559f21d71
Jest to w 100% niekomercyjna, prywatna inicjatywa, gdzie nikt nikogo nie odsyla na google, bocznice....... ale tez nikt nie osadza porownujac do jakiegokolwiek polityka :-)
Powodzenia w Twoich dzialaniach i obysmy o ich rezultatach kiedys uslyszeli
Alex

Po co? Hmm... No niech zgadne... Zeby odpowiadac na pytania młodych modelarzy, bo podobno nikt nie chce im porad udzielac?

Pytan na ktore w ogole nie ma odpowiedzi jest znikomy procent. A odsylanie do googli. Coż, osobiscie nie rozumiem dlaczego jesli ja czegos nie wiem (niekoniecznie chodzi o modelarstwo), to moge troche pogooglac, moge przejrzec archiwum grupy, a pozniej na grupie napisac - "witam, archiwum przejrzalem, wiem to i to, ale chcialbym sie upewnic, czy itp". I jakos sie tak dziwnie sklada, ze ludzie mi odpowiadaja i nigdzie nie odsyłaja. Szokujace, prawda? Pozatym zechciej łaskawie przyjąć do wiadomości, ze nikt tu, ani na zadnej innej grupie nie ma obowiazku odpowiadania na czyjekolwiek pytania. Szczegolnie jesli są zadawane z pozycji roszczeniowej, a dotycza spraw poruszanych n razy.

Nie uzywaj słów których znaczenia nie rozumiesz. No ewentualnie mogłes jeszcze napisac "stalinizm". tez bez sensu, a jeszcze z grubszej rury...

To po co w ogóle o tym wspominasz?

Łał, normalnie poczułem sie Bogiem, no półbogiem powiedzmy. Efektem tego, że ludziom, którzy wiedza do czego słuzy usenet, nie podoba sie spamowanie grup dyskusyjnych, druga edycja festiwalu byla gorsza, a trzeciej pewnie nie bedzie. Czytasz swoje posty przed wysłaniem? Chyba nie, jakbys czytał to sam bys umarł ze smiechu...
Lestat
|Darts Zone: http://l.pl/lestat/ GG 281147 |

A Ty przeczytales swojego posta przed wyslaniem? Imprezy sa przede wszystkim dla ludzi a nie fanatycznych informatykow, czy nawet bogow i polbogow;) To co, bedzie Cie mozna zobaczyc 11 - 13.11.2005 - na Łódzkim Festiwalu Zdrowia, Wróżby i Niezwykłości Stworco? (spam z cala premedytacja :P)
Maxx

Ludzie, skąd wy się bierzecie? Deszcz was sieje, wiatr może? Poczytaj, "kolego" netykietę najpierw, zanim zaczniesz snuć swoje głodne brednie.
Naprawdę widać, że Internet trafił pod strzechy......
Pzdr, Pavvel

<..C>..>

Do jaskiń bym powiedział...
Lestat
| Darts Zone: http://l.pl/lestat/ GG 281147 |
Ke'dem guerfel Piotr 'Lestat' Puchowski
takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Lestat, nie odbieraj mi tytułu Naczelnego Dusiciela Inicjatyw Modelarskich w III RP, w końcu niepowodzenia amatorów, którzy Festiwal prowadzą, to jest głównie moja zasługa ;o)
Festiwal jak na razie ma problemy wyłącznie w Internecie, bo nikt nie będzie tracił na nich czasu. Mają spore szanse na wygrzebanie się z g..., w jakie się sami wpakowali, muszą po prostu chcieć. Jak nie będą chcieli, to się mogą doczekać UDP (Usenet Death Penalty - odcięcie od Usenetu) i tyle.
--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)
[...]

Festiwal jak na razie ma problemy wyłącznie w Internecie, bo nikt nie będzie tracił na nich czasu IRL. W dalszym ciągu mają spore szanse na wygrzebanie się z g..., w jakie się sami z premedytacją wpakowali, muszą po prostu chcieć. Jak nie będą chcieli, to się mogą doczekać UDP (Usenet Death Penalty = odcięcie od Usenetu). I tyle.
--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
"I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)
Użytkownik "Radek Romanowski" napisał .......

I przez trzy lata nie nauczylem sie zada wysylania wiadomosci na grupe. Jesetm modelarzem i mam w nosie zasady obowiazujacego prawa, zasady usenetowe...Wazne zeby sie dzialo

Bo jeszcze moglbym komus pomoc ......albo co

Zwazywszy na pogode, to chyba pierwszy przypadek reumatyzmu "miedzy uszami" - innego wytlumaczenia nie mam.
Krzysiek "kojot" Choroszko
Hejkum!
kojot wrote:

Proponuje powyzsze zaliczyc do "cytatow miesiaca" :o)))))))))))) Mnie sie podoba :o)))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

Się robi. :) Arcimowski, a widzieliście, że buduję Aeronkę? Ależ to pękata kolubryna. :) Ja jestem przyzwyczajony do smuklaków. No cóż, jak mawiał taki jeden dawno temu: widi, midzi, pydzi... czy jakoś tak. :))) Wracam do metodologii i konfliktu między teorią i empirią, ble. :/
--
Pozdrówka PiotrP www.piotrp.friko.pl
Cytat miesiąca:"Zwazywszy na pogode, to chyba pierwszy
PiotrP wrote:

Ano nie.... :o)

smuklakow..... Aaaaaatam.... pekaty to jest Bercat ;o))))))))) Aeronka przy nim to chudzina ;o))))) Ostatnio latala jako mysliwiec.... upolowalem Aeronka kumpla ktory schodzil z lotniska ze smiglowcem - mialem przeleciec kolo niego (gdzies okolo 2m) ale podwialo z boku, a ze model szedl juz na minimalnej predkosci (podejscie do ladowania - okolo 1m wysokosci) to lotki juz nie byly tak skuteczne i Aeronka trafila go skrzydlem w bok..... A ze kumpel okraglutki jest, to model zrobil polobrot wokol niego i plaskim korkociagiem usiadl na ziemi. Strat zadnych :o))))))))))) Model caly, kumpel bez siniakow :o)))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

No to popatrzcie: http://www.alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?pF77#4677

To Ty jeszcze masz swoją Aeronkę? Myslałem, że już rozbita. Gdyby udało mi się ukończyć budowę przed zlotem w Pile, to moze polatalibyśmy w formacji. :)
--
Pozdrówka PiotrP www.piotrp.friko.pl
Cytat miesiąca:"Zwazywszy na pogode, to chyba pierwszy
PiotrP wrote:

Nooo... we wrzesniu stuknie jej 2 lata :o))))))))) Miala pare kraks, ale odbudowa takiego "patyczaka" jest bardzo prosta :o) W sumie w Szczecinie bylyby 3 Aeronki, ale z jednym z kolegow (Daniel) urwal sie kontakt i nie wiem co sie dzieje z jego Aeronka (a byla juz ukonczona....) Licze na Pile ;o))))))))))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

No Kojot, doigraliście się - patrz sygnaturka. :)
A co do Koszulgate, to... uszy opadają. Facet walnął głupotę, chciał chłopina zarobić szybko, duzo i niekoniecznie fair. Inni sprowadzili go na ziemię i sprawa by ucichła, gdby nie stado trolli. Alex, dobrze, ze jest Twoje forum, bo straciłbym wiarę.