Kleje do PCW

Czesc

poszukuje kleju, nadajacego sie do plyt z lekko spienionego PCW (gestosc 0.7g/cm^3, grubosc rzedu 5mm, dosc gladka powierzchnia).

W sklepach widzialem tylko kleje rozpuszczalnikowe, wymagajace silnego docisku powierzchni (i smierdzace potwornie). Mnie zas chodzi o klej 'strukturalny', o wlasciwosciach wypelniajacych - tak jak kleje epoksydowe do drewna. Zeby mozna bylo przylozyc pod katem dwie powierzchnie i szpachelka 'zaciagnac fuge'...

Czy ktos moze polecic jakis klej tego typu? Poliuretanowy, epoksydowy, jakis specjalizowany?...

pozdrowienia

krzys

Reply to
myszek

Tak sie zasadniczo nie powinno kleic. mala powierzchnia, duza dzwignia. No ale akwaria jakos stoja :-)

A duze te plyty ? Bo jak male to bym zasugerowal przetestowac glut z pistoletu na goraco ..

Witam! BETA M50_klej kontaktowy pozdrawiam george

-:)

U¿ytkownik "myszek" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@lodz.tpsa.pl...

Reply to
pop

Hi hi, znalazlem ;-/ Kleje metakrylowe MONOLITH, dwuskladnikowe, w specjalnym kartuszu z koncentryczna dysza... za jedyne 45 euro za 380cm^3... plus prawie 300 za pistolet do wyciskania.

Wyszlo mi ze do poklejenia 2 plyt za 400zl wyjdzie kleju za drugie tyle. Plus pistolet.

Inna sprawa ze ponoc klej jest niesamowity...

Poszukalem - Sa do tego urzadzenia o nazwie 'ekstruder reczny'. Najporeczniejszy z nich (3kg) to Mini-Xtruder, nadawalby sie chyba idealnie. Zadnego polskiego dystrybutora nie znalazlem, wie ktos cos blizszego o cenach takich zabawek?

Moglbym prosic o jakies namiary?

pozdrawiam

krzys

Reply to
myszek

I pewnie nie znajdziesz. 3 miesiące szukałem pistoletu do spawania PCV w rozsądnej cenie ( poniżej 5 tyś ) i nie znalazłem. Najczęściej oferowano mi opalarki i dyszę z możliwościa podawania tworzywa. A że musiałem mieć takie urządzenie to w końcu je sobie zrobiłem. Kosztowało mnie jakieś 200 złotych i

10 rh. Daje się nim pospawać PCV i polietylen. Połączenie jest bardzo wytrzymałe i na dodatek szczelne. Spawanie tych tworzyw jeśli nie idzie o względy estetyczne jest bardzo dobrym rozwiązaniem Polecam. Tomek
Reply to
Tomek

Gdybym miał szukac kleju to szukałbym w firmie "Milar" w Milanówku

pewno cos zaproponuja w rozsadnej cenie( taniej niz Monolith ;-))

Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:

Paweł Tryzna

Dziekuje za wszystkie kontakty. Na razie jeszcze nie mam kleju, ale pare swiatelek w tunelu juz jest :-)

pozdrawiam

krzys

Reply to
myszek

A co takiego fajnego zamierzasz skleic ?