Kleje i kleje.

Witam!
Czy mógłby mi ktoś doradzić. Jaki kupić klej mocniejszy od wikolu (model
swobodnie latający) i dający się obrabiać. Miałby być to klej do kratownic,
skrzydeł klasycznych. Jeszcze jedna sprawa: Gdzie go dostać i ile kosztuje?
Szukałem w archiwum ale nic konkretnego się nie dowiedziałem.
Reply to
Piotr Waśkiewicz
Wybór jest spory ale ja klejê POLIMEROWYM. Do kupienia w ka¿dym techniczno-chemicznym z farbami, lakierami, itp. Dla mnie rewelacja, bardzo mocny w miarê szybko wysycha i jest lekki. Do niego mam w warsztacie jaki¶ modelarski szybkoschn±cy i to wszystko. Wikol te¿ stoi ale u¿ywam go raczej do sklejania pó³ek w meblach.
Pozdro
Rafa³
U¿ytkownik "Piotr Wa¶kiewicz" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d5lbft$hsa$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Elkacper
Wikol to ¶wietny klej, ale skoro chcesz inny:
zdecydowanie cyjanoakryl + ¿ywica epoksydowa do bardziej obci±¿onych elementów.
Polimerowym nie sklei³bym klasycznej konstrukcji.....To nie ma byæ jednorazówka.
Reply to
mRqS
A niby dlaczego z poliemru to jednorazówka? Poproszê o wyjasnienie.
Rafa³
U¿ytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d5n5m7$mde$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Elkacper
nie za chętnie wsiąkają w drewno. Nie spotkałem jeszcze kleju polimerowego, który by kleił drewno lepiej niż CA czy wikol.
Reply to
mRqS