Rdzenie stytropianowe - gdzie?

Jestem z wwa, chcialbym sie dowiedziec u kogo, lub gdzie moge wykonac
rdzenie styropianowe do skrzydel? A moze sa gotowe rdzenie poprostu do
kupienia? Widzialem na allegro do 3m Juniora, ja chetnie bym takie kupil
tylko ze wezsze i 2m rozpietoci.
Pozdrawiam, T>
Reply to
tomla
tomla napisał(a):
Krzysiek " kojot" Choroszko
Ja mam odnotowany taki adres:
Styropianowe skrzyd³a snipped-for-privacy@pienkowski.pl

Lukasz Stela
Hi,
U¿ytkownik "Lukasz Stela" <lstela_WYTNIJ snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d5li46$nme$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Tego pana to lepiej omijaæ szerokim ³ukiem! Zwodzi³ mnie przynajmniej 2 miesi±ce po obietnicy wyciêcia skrzyde³, a potem przesta³ w ogole reagowaæ na pro¶by. Dodam, ¿e jego cena by³a - lekko mówi±c - wygórowana. Dno - a je¶li komu¶ nie podoba siê to okre¶lenie, to dysponujê stosown± korespondencj± pomiêdzy mn± a owym panem.
Zg³o¶ siê pod ten adres GG 2734529. Kolega robi rdzenie i to zgodnie z obiecanym terminem :-) Polecam
pozdrawiam, qrdl
Reply to
qrdl
dzieki wszystkim za wszelakie info!
pozdrawiam, T>
Reply to
tomla
Ha ha ha ha ha przeciesz to ta sama osoba :) wejdz na ta strone i zjedz w dol masz ten sam gg :)
Reply to
qpaqba
----- Original Message ----- From: snipped-for-privacy@o2.pl Newsgroups: pl.rec.modelarstwo Sent: Monday, May 09, 2005 5:02 PM Subject: Re: Rdzenie stytropianowe - gdzie?
A mo¿esz podaæ dok³adny link? Wybacz, ale ogl±dam tê stronê (pienkowski.pl) i adresu GG nie widzê, a poza tym chyba nie s±dzisz, ¿e ten osobnik ma rozdwojon± ja¼ñ i ró¿ne adresy? Bardzo proszê niech mnie kto¶ u¶wiadomi, czy Kolega mawwo=l.pieñkowski?!?
pozdrawiam, qrdl
Reply to
qrdl
U¿ytkownik "qrdl" napisa³
Niby wolê u¶wiadamiaæ p³eæ przeciwn±;-), ale wirtualnie - co mi tam.
IMO NIE
Reply to
kojot
IMO te¿ nie - Pieñkowski jest Krakusem, a na stronie Mawwo jest pabianicki numer telefonu
PMK
Reply to
PeKlesyk
U¿ytkownik snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
I jeszcze strona Kolegi, o którego solidno¶ci i terminowow¶ci, w wycinaniu rdzeni, pisa³em
wg Ciebie jest to p. Pieñkowski?!?
Przywalile¶ z tym ¶miechem jak ³ysy grzywk± w parapet.
pozdrawiam, qrdl
Reply to
qrdl