[Wwa] Gdzie dronem?

Cześć,
Gdzie w Warszawie można sobie spokojnie potrenować latanie droenem, tak
by się nikt nie czepiał?
Macie może namiary na jakiś tutorial (po polsku) o kalibracji i
dopieszczaniu ustawień cleanflight/baseflight"? Pierwsze loty zakończyły
się zbyt mocnym szarpnięciem drążka, przewrotką na plecy i piękną glebą
z kilkunastu metrów...
Reply to
Andrzej W.
Andrzej W. pisze:
Ostatni raz jak latałem w wawie to było na polach wilanowskich, ale to ponad 8 lat temu było.
Reply to
AlexY
np na torze modelarskim na ¿eraniu, pó³nocna strona mostu grota, po³udniowa mo¿e nawet lepsza bo wiêcej przestrzeni a¿ do m. gdañskiego, kopa cwila i okolice, ca³a dolinka s³u¿ewiecka, pola mokotowskie, ogólnie czemu kto¶ by siê mia³ czepiaæ i o co?
Reply to
adamschodowy
adamschodowy pisze:
Nagonka medialna jest, że "szpiegujom temi kamerami" albo stwarzają zagrożenie dla ruchu lotniczego. Tak że społeczeństwo już dość krzywo patrzy.
Reply to
AlexY
W dniu 2016-05-07 o 02:41, AlexY pisze:
Cześć,
Mi bardziej chodzi o bezpieczeństwo innych. Uczę się dopiero, to moje pierwsze loty, a i z chrzaniłem coś w sterowaniu i dron bardzo agresywnie reaguje na drążek. Córce z sekundę zajęło obrócenie go do góry nogami i roztrzaskanie z 15 metrów. Przy wadze prawie dwóch kilogramów to już staje się niebezpieczne.
Reply to
Andrzej W.
no to oprócz uczêszczanych parków te wymienione miejscówki s± OK. na marginesie - szuka³es symulatorów/? takich programów na kompa na których mo¿na sobie wyrobic podstawowe "odruchy" bez ³amania ¶migie³ i ponoszenia kosztów. Jak model 2kg to pewnie trochê wart, i mozliwe ¿e producent do³±czy³ p³ytê z symulatorem, albo jakie¶ linki w manualu, a wiele aparatur ma nawet specjalne z³±cze do podpiêcia z kompem aby tych odruchów uczyc siê ju¿ na kontrolerze któym siê potem lata w realu.
Reply to
adamschodowy
W dniu 2016-05-09 o 01:11, adamschodowy pisze:
To samoróbka, żeby było śmiesznie cała konstrukcja poszła w drzazgi a śmigła się nie połamały choć właśnie na czterech śmigłach wylądował. Fakt, muszę poszukać symulatorów, radio ma takie wyjście, ale boję się, że symulator nie odda zachowania tej samoróbki...
Reply to
Andrzej W.
Andrzej W. pisze:
Nie chodzi o wierne odwzorowanie lotu, głównie chodzi o nawyk odwrotnego sterowania przy locie od i do siebie.
Reply to
AlexY