Gdzie po poradę?

Gdyby ,ktoś mógł udzielić mi informacji, gdzie w Warszawie lub okolicy jest jakiś klub, stowarzyszenie modelarskie w którym mógłbym odbyć jakieś szkolenie z zakresu RC,głównie chodzi o zagadnienia związane z elektroniką (obsługa aparatury,podstawowe wiadomości).Niestety miałem wieloletnią przerwe i moja wiedza zatrzymała si ę na poziomie "zaawansowanych" technologii modeli latających na uwięźi.Pozdrawiam i z góry dziękuję za rady.Mariusz H.

Reply to
Mariusz H.

Użytkownik "Mariusz H." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5lq43$8ij$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Cześć, jeżeli tylko aparatura to obojętne jaka modelarnia: co tam mamy

Bródno ? Ursynów ? Górczewska ? Pałac Młodzieży ? Gocław ? LOK-owskich modelarni nie znam.

Polecam Ursynów Służby Polsce 2 u Rafała Rajewskiego bo tam prawie cały tydzień ktoś jest.

Pozdrawiam Andreas

Reply to
Andrzej