Aerograf.

witam,
jestem tu pierwszy raz, mam 2 pytania, ile mnie wiecej kosztuje oryginalny
aerograf Iwata i gdzie go kupie w wawie..? oraz domyslam sie ze jest jakies
faq na ten temat, prosze o link
maverick
pozdrawiam
Reply to
maverick aka arka gdynia
Hello tak mysla³em ze gdzies juz kolege widzia³em :D /Wykonuje lakierowanie motocykli, polerowanie aluminium i innych,odbudowe/ /owiewek i klejenie plastikow, lakierowanie kol z polerowanymi rantami,/ /atrakcyjne ceny/ // /pozdrawiam/ /maverick cell 694 150 895 gg 2836393/
Co znaczy orginalny ???? Pozatym zale¿y to tylko od tego ile masz w kieszeni tak samo jak z motórkami. Dobry (profesianalny) aerograf kosztuje du¿o. Proponuje zaj¿eæ do sklepu modelarskiego ko³o pawiaka na Sucha. Powiedz panu do czego potrzebujesz to ci cos doradzi. A na marginesie to ciekawa sprawa najpierw reklamowac swoje us³ugi a potem szukac sprzetu. Powodzenia Pozdro Addriano ZX-10 bez errrrrrrrrrr
Reply to
Addriano
U¿ytkownik "Addriano" snipped-for-privacy@konin.lm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
nie pisalem nic na preclach o aerografie, tylko o zwyklym lakierowaniu.. jeszcze tego nie wykonuje dla kogos, sprzet do lakierowania juz mam, chodzi mi o cos z wyzszej polki,
pozdrawiam maverick
Reply to
maverick aka arka gdynia
cze w naszym kraju moze byc ciezko z ta iwata, tej niby nie bardzo polecam mimo ze cena 130-140 pln wydaje sie byc atrakcyjna. u nas to tylko paasche calkiem dobre i ewentualnie aztek. iwata najszybciej na amerykanskim ebay-u. ostatnio zanabylem i jestem zadowolony. tutasj poczytaj:
pdud
U¿ytkownik "maverick aka arka gdynia" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³
Oho, nastepni znajomi z pl.rec.motocykle. FAQa na modelartswie nie ma. W Warszawie oryginalna Iwata jest nie do dostania. Jezeli upierasz sie na sprzet tej firmy to tylko przez sklepy amerykanskie (w google po "airbrush" wyskakuje kilka linkow do dobrych sklepow). Moze tez sprobowac w modelarskich
czy
W Polsce rynek jest zdominowany przez tzw pseudoiwate (czytaj chinskie pordrobki). W zasadzie to to samo ale co do trwalosci... roznie bywa. Glowny zglaszany problem to ukrecanie dyszy. Ale z czesciami zamiennymi nie ma problemu. Cena ok 140-160 zeta.
Jezeli potzrebujesz sprzetu do zastosowan profesjonalnych to raczej polecam Paasche. Glownie z powodu powszechnie dostepnych czesci zamiennych oraz serwisu. Paasche ma duzy wybor i mozesz tez dobrac dysze i igly. Ktora fima lepsza? To pewnie taka sama dyskusja jak o wyzszosci Kawasaki nad Suzuki.
Paasche dostaniesz teraz w kazdym warszawskim sklepie modelarskim. Liste sklepow wraz z telefonami don znajdziesz na

pozdroofka
Reply to
invalid unparseable
U¿ytkownik "Siod³o" snipped-for-privacy@WYTNIJ.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
przejzalem oferty i chyba sie zdecyduje na paasche vsr90, ma dobre opinie z tego co widze, do tego tej firmy uzywa drozd z tego co czytam, dzieki za odpowiedzi
maverick pozdrawiam
Reply to
maverick aka arka gdynia
U¿ytkownik "maverick aka arka gdynia" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:co2r3u$1e8>
na niemieckim ebayu wisza dwie sztuki po 99 euroskow za szt
calkiem fajna cenka
pzdr
pees
a kuczu na preclach oferowal ewentualna pomoc w zakupach
Reply to
dudimarudi
U¿ytkownik "dudimarudi" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:co5i5k$21j$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
A ja dzis kupilem na naszym Allegro RichPena Apollo 112B pieczatke za... 155 zeta! A normalna cena w necie to ponad 100 eurosow. pozdro
Reply to
invalid unparseable