Pancerka-modele i dioramy,zdjęcia na mojej stronie.

Witam.Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na której umieściłem zdjęcia modeli
i dioram z okresu II wojny.Jest to efekt 3 letniej przygody z modelarstwem.
Ostatnio skleiłem też coś współczesnego(dla odmiany)Chętnie "wysłucham" waszych
opini i rad.
Pozdrawiam Mariusz.
Reply to
mariuszmax
waszych
Rada Nr 1: jezeli juz reklamujesz, to rob to porzadnie. Zapomniales podac strone :)
Pozdrawiam,
Marek
Reply to
Marek
Przepraszam ale mam problemy z komputerem,już się poprawiam: http:// snipped-for-privacy@net.pilsat.pl Mam nadzieje że wszystko jest ok,jeszcze raz przepraszam i zapraszam na stronke. Pozdrawiam Mariusz.
Reply to
mariuszmax
NIe przejmuj sie. Kazdy moze sie pomylic. A profesjonalistow mamy dosyc w kolejnych rzadach od 13 lat (-; Wystarczy (-; Chcialbym umiec robic takie dioramy jak Ty. Tylko pozazdroscic. > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Cretu
Chętnie bym zerknoł na te stronkę ale chyba mi nie działa,komuś działa? Troche dziwny ten adres z małpą.
Reply to
Artur
Chętnie bym zerknoł na te stronkę ale chyba mi nie działa,komuś działa? Troche dziwny ten adres z małpą.
Reply to
Artur
Witaj Mariusz Fajnie,że zdecydoeałeś się na stworzenie takiego projektu,sam noszę się z podobnym zamiarem już blisko pół roku,ale jakoś kiepsko mi to idzie. Generalnie to poziom stronki jest średni,ale jesteś na dobrej drodze.To co mi się podoba to całkiem fajnie wykonane budynki,widać też że dobrze posługujesz się aerografem.Słabą stroną twoich modeli,zarówno pojazdów i figurek to brak dobrego cieniowania i washa,co obniża poziom realności makiety.Rozumiesz o co mi chodzi.Jeżeli model pojazdu znajduje sie na dioramie to powinien wyglądać jak używany,a nie jak prosto z fabryki,to nie dotyczy zimowej pantery.Zresztą ta dioramka najbardziej mi sie podoba. Życzę dalszych sukcesów. Radagast
Reply to
Radagast11
O dziwo mnie mnie działa (Też mi się nie podoba ten adres z małpą), a po próbie zamiany małpy na kropkę nie działa...
Pozdrawiam Marcin
Reply to
mcINEK
Dnia 2003-08-25 23:46, Użytkownik mcINEK napisał:
http:// snipped-for-privacy@net.pilsat.pl/mariuszmax/
O rany ale cieżki ten adres :)
Ale model bardzo ładne :)
Reply to
Andrzej Hołowacz
Faktycznie z tym adresem najwyrazniej mi nie wyszło mam nadzieje że tym razem wszystko będzie ok.
strona powinna wyświetlić się bez problemów.;) Dziękuje za opinie Panie Andrzeju często zaglądałem na Pana strone i podziwiałem modele. Pozdrawiam Mariusz.
Reply to
mariuszmax
Witaj.dzięki za opinie zgadzam się z nią w 100%.Dopiero od niedawna zaczołem "dopieszczać" pojazdy śladami eksploatacyjnymi.Jak tylko uda mi się pożyczyć aparat to dodam kilka zdjęć.Strone zrobił mi znajomy, mam nadzieje że uda mi się ją uatrakcyjnić,narazie służy tylko jako galeria. Pozdrawiam Mariusz.
Reply to
mariuszmax
Użytkownik "mariuszmax" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... )Chętnie "wysłucham" waszych
witaj mowisz opinii ...:) wiec dorzuce swoje 3 grosze ...chociaz nie jestem ekspertem .. modele pomalowane ok ale widac od razu brak cieniowania brudzenie itp fakt tez ze modelom i dioramom brakuje dowodow zurzycia to bardzo psuje efekt i klimat dioramy no i wydaje mi sie ze dioramki wygladaja jakbys modele postawil tam tylko na chwile ..nie robia calosci tyle mojej skromnej opini pozdr ObCy
Reply to
ObCy